off_89 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Bikes det andra uppdraget Messing with the man. Man ska fylla en Chaos meter på två minuter. Någon som vet ett snabbt och lätt sätt att göra det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Japp.. ta en minigun och peppra alla du ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Börja skjuta på en polisen tills du får 3 st polis stjärnor. Sen när helikoptern kommer så peprer du på den med minigunen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 skriv bigbang massa gånger.. eller håll nere knappen för bigbang-fusket med en trainer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 skriv bigbang massa gånger.. eller håll nere knappen för bigbang-fusket med en trainer.. han kanske inte vill fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Läs HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 elr när en motorcykel har sprängts av dig så skjut på den hela tiden. Funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag använde mig av eldkastaren. Elda på några polisbilar, det är väldigt effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag skaffade tre stjärnor innan jag startade uppdraget sen när jag kom ut tog jag fram min Spaz 12 och sköt på polishelikoptern. Den sprängdes inte men mätaren blev full på bara nån minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
off_89 Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sierrakillen Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 det enklaste! gör koden för tanken! skut på alla bilar osv.... den blir full snabt;) helt klart enlast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 det enklaste! gör koden för tanken! skut på alla bilar osv.... den blir full snabt;) helt klart enlast Det enklaste är att ladda ner ett 100% savegame och skita i att göra uppdragen men det finns faktiskt folk som vill klara spelet utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts