Conny_S Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Gode gud, scarface kommer som lir: http://www.gamespot.com/pc/action/scarface...tml?tag=mp_2to9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Lir? av alla svenska ord valde du lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Lir? av alla svenska ord valde du lir? Haha, exakt!! Sen så finns det redan en topic om detta (shit, nu när jag passerat 1000-sträcket så känner jag mig verkligen som en tråkig forumpolis...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag antar att du har missat Skribbs topic om Scarface-spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts