Green_Goblin Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Om man har Newsletter eller vad de nu heter. Går de att Avbeställa de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Blocka bara deras mail adress. Redigerad 17 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men går inte på vår skolans! :"> Tror du Kommunen dödar mig eller nåt? :'( För jag har skickat de till 5 stycken till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men går inte på vår skolans! :"> Tror du Kommunen dödar mig eller nåt? :'( För jag har skickat de till 5 stycken till! leta efter någon avbeställningsknapp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Kanske... Helst idag för IMORGON *censur* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts