mankan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Tja jag förbestälde gta sa på cdon.com , för cirkus en vecka sen Kommer jag nu få det den 22:A oktober eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Tja jag förbestälde gta sa på cdon.com , för cirkus en vecka sen Kommer jag nu få det den 22:A oktober eller? det tar ju 3-5 dagar för att skicka den! Jag har också beställt på CDON.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 det tar ju 3-5 dagar för att skicka den! Jag har också beställt på CDON.com! så jag får den kasnke 25-26 oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 så jag får den kasnke 25-26 oktober? typ så blir d nog ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 hmm konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 hmm konstigt vad är det för konstigt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Du borde få det dagen det släpps. Självklart är det leveranstid men CDON får ju inte direkt in spelet dagen det släpps. De skickar nog ut förbokade exemplar i tid, om inte t om beräknat så att du får spelet någon dag innan det officiella släppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Beställde du genom gtasajten eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag beställde också där och vart också orolig, så jag PM'a Hultan och fråga. Han sa att man får det 22 Okt. CDON får det väl i lager några dagar innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 typ så blir d nog ja.. Vilken tur att vår närmsta tv-spels affär har nattöppet när SA släpps då. Får de exakt den 22 Oktober. När klockan är 00.01 den 22:e öppnar de dörrarna och man får SA så tidigt som möjligt och dessutom 100 kr billigare för att man kommit dit på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Du borde få det dagen det släpps. Självklart är det leveranstid men CDON får ju inte direkt in spelet dagen det släpps. De skickar nog ut förbokade exemplar i tid, om inte t om beräknat så att du får spelet någon dag innan det officiella släppet. varför skulle dom d? Det släpps ju i europa 22 okt och det tar ca 3 dagar för leveransen...doesn't take a genius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men de får ju in spelet i lager några dagar innan! Klart man får det på releasedagen, varför ska man annars förboka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 varför skulle dom d? Det släpps ju i europa 22 okt och det tar ca 3 dagar för leveransen...doesn't take a genius! Läste du ordentligt vad jag skrev? Jag fråga Hultan om det: Jo, du får det på releasedagen, den 22:a okt. Alla som säljer spel får spelet i lager senast en dag innan det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vilken tur att vår närmsta tv-spels affär har nattöppet när SA släpps då. Får de exakt den 22 Oktober. När klockan är 00.01 den 22:e öppnar de dörrarna och man får SA så tidigt som möjligt och dessutom 100 kr billigare för att man kommit dit på natten. Vilken affär?, Ligger den i Sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vilken tur att vår närmsta tv-spels affär har nattöppet när SA släpps då. Får de exakt den 22 Oktober. När klockan är 00.01 den 22:e öppnar de dörrarna och man får SA så tidigt som möjligt och dessutom 100 kr billigare för att man kommit dit på natten. Den affären vill jag gärna veta var den ligger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jag beställde ett spel från CDon.com en gång hemskickat. (Battlefield Vietnam skulle ha det första dagen de kom ut) och de gjorde de oxå därför bör det vara lika dant med San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 varför skulle dom d? Det släpps ju i europa 22 okt och det tar ca 3 dagar för leveransen...doesn't take a genius! Näe det gör ju inte det, så tänk efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 det tar ju 3-5 dagar för att skicka den! Jag har också beställt på CDON.com! men dte är ju en vara som finns på cdon.se. gta:sa har ju inte kommit till butiken ännu så dom kommer ju skicka det dagen innan det släpps så då får man det på realisdagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 varför skulle dom d? Det släpps ju i europa 22 okt och det tar ca 3 dagar för leveransen...doesn't take a genius! Nej dom får ju det innan. Det var ju därför VC kom ut på nätet innan det släppts. Sen tar det inte 3-5 dagar att skicka ett spel, brukar ta en arbetsdag beroende på butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 På spelbutiken sak det ta 1-2 två dagar... Enligt dom. Beställde GTA3 däifrån till PS2. Tog ca 2 veckor att leverera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts