Jump to content

150 uppdrag = lite?

mankan
 Share

Recommended Posts

Då borde du ta o ringa din moster och tvinga henne erkänna att hon bor granne med dig!!

När jag flyttade ifrån staterna för 4 år sedan skickade jag min gitarr i buisness klass!

Det tog ca 8-9 dagar! sen har jag skickat efter allt annat jag har också och det tog lika lång tid så säg inget *******!

du ska inte säga nått..haha..jag e inte dum jag vet juh när hon skicka och att hon bor där! för fan lyssna på mig eller är du tröög?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

OK OK OK! Inget mer bråk nu. Vi säger väl att de tar 5 dagar så blir alla nöjda!

Men om de nu är så, så är jag väldigt glad ändå, för jag vill hälst ha spelet från usa, bara är så, kanske tvångs tanke eller så äre bara för att alla mina andra gta spel är orginal fårn usa! så nu ska alla va glada och visa ett leénde! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...
I Vice City är det bara 120 uppdrag. Dom i San Andreas lär också vara mycket längre! Men i San Andreas är det nog väldigt mycket roligare att leka också, så man kommer nog inte äns sakna uppdragen så mycket när man istället kan göra inbrott och köra alla roliga side missions! :angry: På tal om sidemissions. Vet någon om det kommer några nya såna som t.ex: Pizzabud och Taxi chaffis. (:!!!:)

Ja ,trucker missions finns det ju. Sen som valet (man parkerar bilar på Hotell).

Sen finns det fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga: Varför svarar ni på andras inlägg som är från augusti? Jag tror nog att om dem köpte spelet redan vet hur många uppdrag det finns osv.

För det andra, så tycker jag att topicen kanske borde stängas för att undvika spam, tanke på att det inte är något att diskutera längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...