CrAcKmAn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Då borde du ta o ringa din moster och tvinga henne erkänna att hon bor granne med dig!! När jag flyttade ifrån staterna för 4 år sedan skickade jag min gitarr i buisness klass! Det tog ca 8-9 dagar! sen har jag skickat efter allt annat jag har också och det tog lika lång tid så säg inget *******! du ska inte säga nått..haha..jag e inte dum jag vet juh när hon skicka och att hon bor där! för fan lyssna på mig eller är du tröög? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 OK OK OK! Inget mer bråk nu. Vi säger väl att de tar 5 dagar så blir alla nöjda! Men om de nu är så, så är jag väldigt glad ändå, för jag vill hälst ha spelet från usa, bara är så, kanske tvångs tanke eller så äre bara för att alla mina andra gta spel är orginal fårn usa! så nu ska alla va glada och visa ett leénde! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Crackman och Ozzy, att dubbelposta är emot reglerna använd hellre ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Crackman och Ozzy, att dubbelposta är emot reglerna använd hellre ! sorry! ska tänka på det nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 150 timmar lär de ju ta om du ska hitta alla snäckor å såna tråkiga saker... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 varför ta upp en så gammal tråd (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag klarade gta SA på 93 mission Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 du ska inte säga nått..haha..jag e inte dum jag vet juh när hon skicka och att hon bor där! för fan lyssna på mig eller är du tröög? När vi ändå är på gång vill jag säga kille att jag fikc mitt spel på 3 dagar!!! HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 haha fan vad många som kommenterat i den här tråden då, har fan inte jag märkt haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag har hört att det bara finns 104 uppdrag, men är ej säker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 I Vice City är det bara 120 uppdrag. Dom i San Andreas lär också vara mycket längre! Men i San Andreas är det nog väldigt mycket roligare att leka också, så man kommer nog inte äns sakna uppdragen så mycket när man istället kan göra inbrott och köra alla roliga side missions! På tal om sidemissions. Vet någon om det kommer några nya såna som t.ex: Pizzabud och Taxi chaffis. (:!!! Ja ,trucker missions finns det ju. Sen som valet (man parkerar bilar på Hotell). Sen finns det fler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 En fråga: Varför svarar ni på andras inlägg som är från augusti? Jag tror nog att om dem köpte spelet redan vet hur många uppdrag det finns osv. För det andra, så tycker jag att topicen kanske borde stängas för att undvika spam, tanke på att det inte är något att diskutera längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 För det andra, så tycker jag att topicen kanske borde stängas för att undvika spam, tanke på att det inte är något att diskutera längre. Bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts