Jump to content

150 uppdrag = lite?

mankan
 Share

Recommended Posts

Tur att 22 oktober är en Fredag, lira dygnet runt hela helgen  >_< .. *host* *host* tror jag är "sjuk" den 22 oktober, känner på mig att jag kommer bli det..

Tror jag oxå är sjuk den dan :unsure:

150 uppdarg = 150 timmar, tänk lite

24 h på ett dygn,

(slår upp kalkylatorn på tillbehör)

150/24 = 6,25

Du får alltså sitta i 6 dygn + 6 timmar för att klara storyline uppdragen...

Tycker det låter lite mycket!

EDIT:

Jag är lite mattematisk idag, skolan börja ju :ermm:

Redigerad av Yukiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv så får man juh det en tisdag, den 19:e! Man har juh förbokat från USA! *stolt*  :D

tyvär men bäst att du avbeställer... En polare till mig hade beställt ett spel från Usa till sitt ps2.. o han kunde inte spela spelet..arg o jävlig in på expert o frågar varför..då var det typ tänk dig att spelet är bränt..du måste ha ett multi X för o kunna spela ett spel från usa till ditt ps2..Men men hoppas allt går bra ändå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå har man tur om det tar dubbelt så lång tid?

tyvärr, de är pålitliga och lovade att man skulle få det samma dag de släpps, de skickar i förväg. Desutom kan alla som säger att de tar mer än 5 dagar att skicka post till sveriga ta sig i ******! Förra året skickade min moster ett vanligt paket (innehålade vice city) från posten i usa, tog inte mer än 5 dager sen låg det där i min brevlåda. Så inget s*itsnack nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tyvärr, de är pålitliga och lovade att man skulle få det samma dag de släpps, de skickar i förväg. Desutom kan alla som säger att de tar mer än 5 dagar att skicka post till sveriga ta sig i ******! Förra året skickade min moster ett vanligt paket (innehålade vice city) från posten i usa, tog inte mer än 5 dager sen låg det där i min brevlåda. Så inget s*itsnack nu!

Men då tjänar du ju ändå inte på det, eftersom det släpps tre dager efter i sverige, och tar det då 5 dagar så får du ju det två dagar senare än vad vi får det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja jag läste precis att det bara skulle vara 150 uppdrag? öö det var ju 200 på gta 1 och jag vet inte riktgit hur många det var på gta vs men endå jag tycker 150 låter mycket lite :rolleyes:

hehe jag tycker också det är lite men jag tror dom menar att det är 150 updrag altså som du ska jobba åt kanske

fattar du va jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då borde du ta o ringa din moster och tvinga henne erkänna att hon bor granne med dig!!

När jag flyttade ifrån staterna för 4 år sedan skickade jag min gitarr i buisness klass!

Det tog ca 8-9 dagar! sen har jag skickat efter allt annat jag har också och det tog lika lång tid så säg inget *******!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan ni tycka att 150 är lite när vi ännu inte vet hur långa uppdragen kommer vara? Om den totala speltiden för att klara SA kommer bli ca 150 timmar lär ju uppdragen vara betydligt längre än i Vice City som innehöll lite mer än hälften så många uppdrag men bara tog 25 timmar att varva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan ni tycka att 150 är lite när vi ännu inte vet hur långa uppdragen kommer vara? Om den totala speltiden för att klara SA kommer bli ca 150 timmar lär ju uppdragen vara betydligt längre än i Vice City som innehöll lite mer än hälften så många uppdrag men bara tog 25 timmar att varva.

Jo men räknar dom att man gör uppdragen hela tiden?

För om det är fallet kommer det ta 3 ggr så lång tid för mig för jag cruisar och leker lääänge mellan varje uppdrag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...