Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Okka och Osbourne: Vill ni ha varningar båda två eller? Övrigt: 150 uppdrag är alldeles utmärkt och om ni kollar så ska det ta 150 timmar att klara (hela) spelet. Det inkluderar förstås alla sidouppdrag och diverse men 150 timmar är många gånger mer tid än något(?) spel kan erbjuda i dagsläget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jo d märks...du kanske läser dåligt ändå eftersom Get A Life är 3 ord och G*t*a*l*f*!!! är ett!!!!!! Jag trodde att du hade censurerat mellanrummen...men vad står det då? ...och frågan hänger fortfarande i luften; hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vice City är väl 120 uppdrag och det tar typ 20 timmar att klara. (Beroende på hur effektivt man spelar) San Andreas - 150 uppdrag - 150 timmar att klara. Visst är det skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag trodde att du hade censurerat mellanrummen...men vad står det då? ...och frågan hänger fortfarande i luften; hur gammal är du? Men det gjorde jag ej! Jag censurerade det bara för ingen skulle veta och så förbblir d!!! Om jag säger så här: jag är 6 dagar yngre än daj! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men det gjorde jag ej! Jag censurerade det bara för ingen skulle veta och så förbblir d!!! Om jag säger så här: jag är 6 dagar yngre än daj! Varför står det då såhär i din profil? : Birthday 6 April 1983 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men det gjorde jag ej! Jag censurerade det bara för ingen skulle veta och så förbblir d!!! Om jag säger så här: jag är 6 dagar yngre än daj! Vem är Daj? Nån indier här på forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men för ihelvete sluta bråka, ni får gärna skicka medelande till varan men måste ni bråka här i topicen? kommentara topicens innehåll .. ffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men tänk.. DET ÄR GTA FFS! 90% tiden man spelar det springer man runt fritt och kör inga uppdrag= hundratals timmar spelande! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 är ni smått tröga eller? Med 150 uppdrag menas de uppdrag som finns i "story mode". hur långt tid det ska att klara alla de uppdragen kan man bara gissa men jag tror nån stans mellan 50 - 75 h. Att klara HELA spelet (få 100%) komer i sin tur att ta 150 h vilket är mycket långt. Tänk att du måste spela en timme varje dag i nästan ett halvår innan det är klart. Observera att R* inte har räknat med "lekandet" man gör under de 150 h som utlovats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 90 uppdrag låter lite men om de är långa så är de nog ganska lagom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Varför står det då såhär i din profil? : Birthday 6 April 1983 för en anledning jag INTE gärna nämner!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Vem är Daj? Nån indier här på forumet? alltså Skribb! du borde få en tid hos en terapeut för att få styr på dina kaxiga attitydproblem! Redigerad 17 augusti, 2004 av Ozzy Osbourne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 kommer från rätt person Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 alltså Skribb! du borde få en tid hos en terapeut för att få styr på dina kaxiga attitydproblem! Och du inspärrad i skolan för dina grova svenskaproblem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 On topic nu om ni vill ha kvar tråden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 On topic nu om ni vill ha kvar tråden! Ursäkta för att jag frågar eller så, men vad finns det egentligen att diskutera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Tur att 22 oktober är en Fredag, lira dygnet runt hela helgen .. *host* *host* tror jag är "sjuk" den 22 oktober, känner på mig att jag kommer bli det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ursäkta för att jag frågar eller så, men vad finns det egentligen att diskutera? Exakt, är det inte färdigdisskuterat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Och du inspärrad i skolan för dina grova svenskaproblem. fan vad bra, aj jag skrattade faktiskt åt det Och skribb har inte såna där problem heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 för en anledning jag INTE gärna nämner!! Ren chansning: Du har tre användare och du kan inte använda samma personummer på alla? btw: Om inte du skärper dig snart åker du troligen ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts