mankan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Tja jag läste precis att det bara skulle vara 150 uppdrag? öö det var ju 200 på gta 1 och jag vet inte riktgit hur många det var på gta vs men endå jag tycker 150 låter mycket lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 e 150 "alla" uppdrag eller bara inom storyn?! vet nån d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Att det skulle finnas över 200 uppdrag i GTA är bara ett falskt rykte och det står alltså fel på GTAsajten. Det finns 90 uppdrag och 70 Kill frenzies sammanlagt på de 6 banorna och även om man räknar Kill frenzies som uppdrag blir det bara 160, långt ifrån 200 alltså. Här finns en sammanställning över hur många uppdrag och kill frenzies varje bana innehåller (städer och banor). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jag tycker inte att 150 låter mkt men eftersom uppdragen kanske tar lång tid med resa och hur man utför det och etc. så blir det nog ganska mkt. sen finns det väl telefonkiosk uppdrag och sånt oxå så det blir nog väldigt mkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Alltid finns det nått nytt att klaga på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vad jag har förstått ska det va 150 uppdrag i Storylinen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vad jag har förstått ska det va 150 uppdrag i Storylinen. jo får hoppas det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jag tycker också det låter lite...i stats på VC står det att man har gjort så många uppdrag av 174...är dom 174 alla rampages, allt eller e d bara storyline? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Det är 150 grunduppdrag, alltså storyn... There are 150 core missions Core = Kärna, grund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Det är 150 grunduppdrag, alltså storyn... Core = Kärna, grund. jo vi vet d... men om du inte läser bra nog så skrev ja i VC! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jo vi vet d... men om du inte läser bra nog så skrev ja i VC!!! Håll käften! Vem sa att jag skrev till dig? Jag svarade på Colans fråga. Så ja, jag läser helt perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Håll käften! Vem sa att jag skrev till dig? Jag svarade på Colans fråga. Så ja, jag läser helt perfekt. take a chill pill ,dill!!! ta o quota så man slipper misunderstandings! Redigerad 17 augusti, 2004 av Ozzy Osbourne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 take a chill pill ,dill!!! Är det inte du som borde "ta en chill"? Sluta använda tre minst tre utropstecken efter varje mening, störande i längden.. Ursäkta, men - "chill pill ,dill!!!"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 I Vice City är det bara 120 uppdrag. Dom i San Andreas lär också vara mycket längre! Men i San Andreas är det nog väldigt mycket roligare att leka också, så man kommer nog inte äns sakna uppdragen så mycket när man istället kan göra inbrott och köra alla roliga side missions! På tal om sidemissions. Vet någon om det kommer några nya såna som t.ex: Pizzabud och Taxi chaffis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Är det inte du som borde "ta en chill"? Sluta använda tre minst tre utropstecken efter varje mening, störande i längden.. Ursäkta, men - "chill pill ,dill!!!"? haha va fan e d me daj? va bryr du daj om att JAG använder 3 !!! för?!!! G*t*a*l*f*!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 haha va fan e d me daj? va bryr du daj om att JAG använder 3 !!! för?!!! G*t*a*l*f*!!!! "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Get a life? Ursäkta men, hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) I Vice City är det bara 120 uppdrag. Dom i San Andreas lär också vara mycket längre! Men i San Andreas är det nog väldigt mycket roligare att leka också, så man kommer nog inte äns sakna uppdragen så mycket när man istället kan göra inbrott och köra alla roliga side missions! På tal om sidemissions. Vet någon om det kommer några nya såna som t.ex: Pizzabud och Taxi chaffis. 88 uppdrag var det, varken mer eller mindre. Edit: Post nummer 4444! Redigerad 17 augusti, 2004 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Get a life? Ursäkta men, hur gammal är du? var fick du get a life ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 var fick du get a life ifrån? G*t*a*l*f*!!!! Ren chansning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 G*t*a*l*f*!!!! Ren chansning... jo d märks...du kanske läser dåligt ändå eftersom Get A Life är 3 ord och G*t*a*l*f*!!! är ett!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts