stalker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vilken bil är peren.txd, peren.dff i VC? Och var kan man hitta den? Moddade en bill till peren.txd, peren.dff men jag kan inte hitta den och jag känner inte igen namnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Perennial kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 tror inte de står en peren nånstans... måste nog ta en från gatan i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag har för mig att jag har sett en vid Pole Position (stavning.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vilken bil är peren.txd, peren.dff i VC? Och var kan man hitta den? Moddade en bill till peren.txd, peren.dff men jag kan inte hitta den och jag känner inte igen namnet.... det e perennial, o jag o COPSTAR moddade om Perennialen för länge sen ! Screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 det e perennial, o jag o COPSTAR moddade om Perennialen för länge sen ! Screen: lol den har jag kvar men den hängde sig när jag skulle statra spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 lol den har jag kvar men den hängde sig när jag skulle statra spelet :'( isf, kan du ju ta original fälgar, för däck texten e iaf kvar ! den vart osynlig för mig med dom fälgarna men sen funkade det då jag tagit andra fälgar istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 veewee hade du nå flames åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 veewee hade du nå flames åt mig? nej jag har inte men jag kan göra ! bara jag får en bild på din rodd så kan jag rita dom på den rodden(ifall du ska ha dom på rodden!?!?) på bilden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) ok, låner den här topicen ett tag =D gör flamesen i nån cool färg och ha kolsvart bas på den hade tänkt att dom ska se ut nåt sånt här: obs, gör dom texturen så eeeeeeextremt stor som du ids, helst 1024x1024 eller minst 512x512 gör flammorna fulla alltså inte bara konturer Redigerad 17 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) ok, låner den här topicen ett tag =D gör flamesen i nån cool färg och ha kolsvart bas på den hade tänkt att dom ska se ut nåt sånt här: obs, gör dom texturen så eeeeeeextremt stor som du ids, helst 1024x1024 eller minst 512x512 gör flammorna fulla alltså inte bara konturer lägg upp sama bild fast utan dina flames !, kan inte ta bort dom ! o adda mig på msn ifall du har nån msn !!! Redigerad 17 augusti, 2004 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) sir yes sir no msn sir! Redigerad 17 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 en där "hoten" ser ju bra ut.. vill ha den sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts