skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jupp, men har han sin sån där stil i Bruce den alsmäktige? kommer inte ihåg? Nepp det har han inte... inte mycket iaf, bara i vissa tillfällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nepp det har han inte... inte mycket iaf, bara i vissa tillfällen! Han är ballast i de filmerna han är sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ja det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Monthy Phyton -the serching of the hoyl graal (eiik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Filmerna Jim Carrey är med i och Ghetto blaster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Monthy Phyton -the serching of the hoyl graal (eiik) Braindead - Sengaia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Half baked? nu skojar du alt med oss. Det fins ju affischer överallt i GTA3 där det står half-baked med arnold stellone EDIT: Jag tyckte aspviken var ganska rolig . Nej Fargo var skitskoj mellan allt våld Nej, jag skojjar inte! Den filmen är helt jävla underbar! 3 pundare ska hjälpa sin kompis ur fängelset.. Mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Bara jag här som gillar Cheech & Chong? (skämten är så värdelösa, att man asgarvar åt dem... jag iaf ) Eller Stefan och Krister? (som är så skööna, har en himlans massa filmer med dom ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nej, jag skojjar inte! Den filmen är helt jävla underbar! 3 pundare ska hjälpa sin kompis ur fängelset.. Mycket nöje! Den är ju tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Kom att tänka på den genast när jag såg den här topicen. Den måste ses!! Håller med er totalt! Den är ett måste haha. Du vet med hästen o det där i början typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Confuse the cat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Eller Stefan och Krister? mm...har alla filmer. Utom "Hemvärn och Påssjuka" och den där Tv serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Monthy Python and The Holy Grail är rätt så kul. Bad Taste och Torsk på Tallinn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Monthy Python and The Holy Grail är rätt så kul. Rätt så kul? Det är världshistoriens roligaste film! French Soldier : I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.Sir Galahad : Is there someone else up there we could talk to? French Soldier : No, now go away before I taunt you a second time Black Knight : Have at you. King Arthur : You are indeed brave, sir knight, but the fight is mine. Black Knight : Oh, had enough eh? King Arthur : Look, you stupid bastard. You've got no arms left. Black Knight : Yes I have. King Arthur : Look. Black Knight : Just a flesh wound.French Soldier : You don't frighten us, English pig dogs. Go and boil your bottoms, you sons of a silly person. I blow my nose at you, so-called "Arthur King," you and all your silly English K-nig-hts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts