Kalan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jajustja, dom glömde jag Monthy Python är ju helt underbart! aaa, älskar dom Btw, jag glömde Bad Taste och Braindead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Eddie Murphy Delirious (1983)... Chris Rock och alla kan slänga sig i väggen... Förutom Jay Leno, förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Rushmore! Så kung! Bill Murrey är ju brilliant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Life of Brian och Braindead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 aaa, älskar dom Btw, jag glömde Bad Taste och Braindead Bad taste är väll knappast rolig:P men brian dead är kul som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Bad taste är väll knappast rolig:P men brian dead är kul som fan Jag tycker nästan att Bad Taste är ännu roligare än Braindead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Visserligen ingen film, men sitcomen That '70s Show! That '70s Show är bäst! Så rätt!!! Stellhell: Han var duktig på 80-talet, idag är han tråkig. I övrigt så är jag väl lika mycket Leslie Nielsen freak isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Monty Pythons filmer, Eurotrip, Scary Movie 2 och 3, Bad Taste, Jay and Silent Bob Strikes back, Dogma, Van the Man osv Edit: AUSTIN POWERSFILMERNA! Redigerad 17 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Ace ventura 1 och 2, Scary movie 3 (de andra suger, blivit anorlunda humor i 3:an, i dom andra är det bara en massa kuk och fitta och allt har med sex och sånt att göra), Cable guy och boat trip Redigerad 17 augusti, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Austin Powers Goldmember. Det är därifrån jag fått min signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Visserligen ingen film, men sitcomen That '70s Show! That '70s Show är bäst! Ojaaa! Bäst var namnet. Har sett alla säsonger 3 gånger nu. Såg episod 25 på säsong 6 så sent som idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Half Baked.. Har du inte sett den? Köp eller hyr den idag!! Half baked? nu skojar du alt med oss. Det fins ju affischer överallt i GTA3 där det står half-baked med arnold stellone EDIT: Jag tyckte aspviken var ganska rolig . Nej Fargo var skitskoj mellan allt våld Redigerad 17 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Mycket svårt...men Monty Python är ju(var!)ruskigt sköna. Lika så Jim Carrey(Speciellt i Dum och dummare!). På tv är det ju hellst "That 70's Show" eller "Scrubs"(Underbart!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nakna pistolen 1, 2, och 3 Titta vi flyger! Snatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jim carrey gör lätt de bästa komedierna enligt mig Han är ballast när han är så psykad, som i cable guy och ace venturra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Dum och dummare är helt klart den roligaste filmen jag någonsin sett instämmer! Jim Carrey är så kul!(å dum!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jim carrey gör lätt de bästa komedierna enligt mig Han är ballast när han är så psykad, som i cable guy och ace venturra och Bruce Almighty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 och Bruce Almighty Jupp, men har han sin sån där stil i Bruce den alsmäktige? kommer inte ihåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Austin e lätt cool, program så e SNL rätt kul, Scrubs äger stort, film tycker ja AP filmerna...sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 haha "Hot shots" är fan roligast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts