Nark Buddy Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag tycker själv att "- SA innehåller 150 uppdrag och tar ca 150 timmar att klara. " är den bästa infon än så länge. 150 timmar! Vilken "info" gillar ni bäst? Simma? Cykel? Tatueringar? Storleken till ytan i spelet? Skriv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Dialogträd! Hoppas att det dyker upp lite karaktärsinfo eller en karta nästa helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bluto Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 - Man kan välja på dialoger när man pratar med folk. Kul att kunna anpassa CJ på andra sätt än själva utseendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker själv att "- SA innehåller 150 uppdrag och tar ca 150 timmar att klara. " är den bästa infon än så länge. 150 timmar! Vilken "info" gillar ni bäst? Simma? Cykel? Tatueringar? Storleken till ytan i spelet? Skriv.. hehe faktist allt jag har hört är är ballt och höra allt info va faktist interesant Redigerad 16 augusti, 2004 av omar_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Dialogträd! Hoppas att det dyker upp lite karaktärsinfo eller en karta nästa helg! Ja! Precis som det var i Full Throttle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Storleken och de olika miljöerna imponerar mig mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Storleken, och (förhoppningsvis) ragdoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Precis allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker själv att "- SA innehåller 150 uppdrag och tar ca 150 timmar att klara. " är den bästa infon än så länge. 150 timmar! Vilken "info" gillar ni bäst? Simma? Cykel? Tatueringar? Storleken till ytan i spelet? Skriv.. det fans 174 uppdrag i VC!! hur ska detta kunna vara 3 gg3 längre än VC? Tar det dig en timme för att klara varje uppdrag, Nark Buddy? Redigerad 17 augusti, 2004 av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 det fans 174 uppdrag i VC!! hur ska detta kunna vara 3 gg3 längre än VC? Tar det dig en timme för att klara varje uppdrag, Nark Buddy? det fast iofs ca 100 uppdrag i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 det fast iofs ca 100 uppdrag i VC naj naj naj! Gå in o kolla på stats på VC så ser att du har klarat (ex) 158 of 174 missions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja men det är väll inkl. stunt och pizza, ambulans o snut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Om man har klarat Vice City 100% och alltid har tagit reload när man misslyckats med ett uppdrag står det 88 mission attempts i statsen. Att det skulle finnas 174 uppdrag har du nog bara drömt Ozzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Bara för att spelet tar 150 h att klara betyder inte att varje uppdrag är en timme... tror snarare på 20 min ... Dom 150 h är formodligen inkl. ambulans, polis , osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Bara en fråga. 150 uppdrag låter j'vligt mycket men hur många uppdrag hade VC? För jag kommer ihåg att jag tyckte även att VC hade många uppdrag när det nämdes i previews, men tyckte att de ändå gick ganska snabbt att spela igenom alla. EDIT: Oj såg inte att Arvid redan skrivit hur många uppdrag de fanns. sorry. Redigerad 17 augusti, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Rockstar vet nog vad dom gör så jag tror dom har pumpat upp med tillräckligt med missions eftersom detta är de sista gta-spelet på ett tag. Så om de säger att de ska vara 3 gånger längre än VC så får vi väl lita på de helt enkelt. Inte mer vi kan göra. Redigerad 17 augusti, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 är 150 ALLA uppdrag eller bara "inom storyn" typ? (kan inte förklara bättre!) svara gärna snabbt plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Om man har klarat Vice City 100% och alltid har tagit reload när man misslyckats med ett uppdrag står det 88 mission attempts i statsen. Att det skulle finnas 174 uppdrag har du nog bara drömt Ozzy. vad har alltid tagit reload med saken att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 den bästa infon var så klart att spelet kommer ( även om det var ganska självklart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Att allt kommer bli precis som jag ville ha det, för när jag moddade i GTAII och Vice City så gjorde jag det till vad San Andreas kommer bli. Det är som en dröm kommer i uppfyllelse alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts