Jump to content

Tävling

Blues
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadåra? Klart man får...Jag känner en massa som gjort det

jag vet inte hur det är med gamemaker men man får inte sälja sina tgf spel!

allvarligt talat.. tror jag inte många skulle betala för att få spela ett spel gjort i tgf eller gamemaker!

Redigerad av Mr.GTA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur, fan vad sämst, man gör ett dåligt spel i ett gratisprogram och säljer det för pengar, fan vad lågt.. -_-

Man vill hellre ha 10 kronor än ert spel. (w00t)

Nu håller du käften okej?...Det är om det här spelet blir bra vi kommer sälja det(vilket det till 75% inte kommer bli)

Kom ihåg att det gäller tävling här...skriv gärna nåt om ditt bidrag

Redigerad av the gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu håller du käften okej?...Det är om det här spelet blir bra vi kommer sälja det(vilket det till 75% inte kommer bli)

Kom ihåg att det gäller tävling här...skriv gärna nåt om ditt bidrag

Hur då?

Bränna det på skiva och skicka runt?

Eller skicka det på msn till alla som skickat pengar till dig på brev?

Och jag håller inte käften. -_-

Edit: Jag har inget bidrag (w00t)

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Okej, vad sägs om att dra upp denna topic istället för att skapa en ny onödig skräptopic vars enda syfte är att tala om att tomten skapat sej ett litet spel?

Aja... jag pratar om mitt lilla spel "lemmeltåg" som jag tycker att den som undrar vad för skräp det är kan ladda ner det från den här länken...

För övrigt tycker jag att min bror ska ha lite credits för musiken :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på med ett litet spel jag kallar för "Skumluigi" vilket är ungefär som Super Mario till PC (det första till PC) dock man är Luigi och med mina egna fiender... musik finns ingen än eftersom jag tänker göra den själv måste jag hitta ett program jag kan lägga in låten jag spelar på gurran och lägga på trummor, bas m.m. mene..... uhm.... demo finns på skumtomten.i8.com (LoL soz för popups och fula designen, ska fixa designen inom kort (ni får gärna tipsa i forumen vad ni tycker skulle kunna se gott ut) och pop upsen... ehm... ska uppgradera till en usertype som slipper popups snart... när jag har ork.... att gå och sätta in pengar på mitt konto vill säga... ehm :( ) i alla fall,

ehm.... jaja, ... wtf tror jag går och tar 'na kaffe innan jag blir nipprig :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor