Blues Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Man får väl inte sälja sina spel? Vadåra? Klart man får...Jag känner en massa som gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 egentligen kan man inte för man måste betala moms, ha ett registrerat företag osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 egentligen kan man inte för man måste betala moms, ha ett registrerat företag osv. Jaja det kommer nog gå bra det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Vadåra? Klart man får...Jag känner en massa som gjort det jag vet inte hur det är med gamemaker men man får inte sälja sina tgf spel! allvarligt talat.. tror jag inte många skulle betala för att få spela ett spel gjort i tgf eller gamemaker! Redigerad 27 augusti, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Så sant, jag skulle inte gjort det... Redigerad 27 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Man får väl inte sälja sina spel? Eller hur, fan vad sämst, man gör ett dåligt spel i ett gratisprogram och säljer det för pengar, fan vad lågt.. Man vill hellre ha 10 kronor än ert spel. Redigerad 27 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Eller hur, fan vad sämst, man gör ett dåligt spel i ett gratisprogram och säljer det för pengar, fan vad lågt.. Man vill hellre ha 10 kronor än ert spel. Nu håller du käften okej?...Det är om det här spelet blir bra vi kommer sälja det(vilket det till 75% inte kommer bli) Kom ihåg att det gäller tävling här...skriv gärna nåt om ditt bidrag Redigerad 27 augusti, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Nu håller du käften okej?...Det är om det här spelet blir bra vi kommer sälja det(vilket det till 75% inte kommer bli) Kom ihåg att det gäller tävling här...skriv gärna nåt om ditt bidrag Hur då? Bränna det på skiva och skicka runt? Eller skicka det på msn till alla som skickat pengar till dig på brev? Och jag håller inte käften. Edit: Jag har inget bidrag Redigerad 27 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Hur då? Bränna det på skiva och skicka runt? Eller skicka det på msn till alla som skickat pengar till dig på brev? Och jag håller inte käften. Edit: Jag har inget bidrag Ok då håll inte käften och jag är inte SÅ jävla dum att jag bara bränner på skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) är det nån med i tävlingen ...annars kan nån låsa den här så skiter vi i allt Redigerad 5 september, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 är det nån med i tävlingen ...annars kan nån låsa den här så skiter vi i allt ja gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 är det nån med i tävlingen ...annars kan nån låsa den här så skiter vi i allt Nejj...vi e med...ta de lugnt, tävlingen är jju igång tills 24 dec... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Skriv lite info här om spelen ni gör då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Okej, vad sägs om att dra upp denna topic istället för att skapa en ny onödig skräptopic vars enda syfte är att tala om att tomten skapat sej ett litet spel? Aja... jag pratar om mitt lilla spel "lemmeltåg" som jag tycker att den som undrar vad för skräp det är kan ladda ner det från den här länken... För övrigt tycker jag att min bror ska ha lite credits för musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Håller på med ett litet spel jag kallar för "Skumluigi" vilket är ungefär som Super Mario till PC (det första till PC) dock man är Luigi och med mina egna fiender... musik finns ingen än eftersom jag tänker göra den själv måste jag hitta ett program jag kan lägga in låten jag spelar på gurran och lägga på trummor, bas m.m. mene..... uhm.... demo finns på skumtomten.i8.com (LoL soz för popups och fula designen, ska fixa designen inom kort (ni får gärna tipsa i forumen vad ni tycker skulle kunna se gott ut) och pop upsen... ehm... ska uppgradera till en usertype som slipper popups snart... när jag har ork.... att gå och sätta in pengar på mitt konto vill säga... ehm ) i alla fall, ehm.... jaja, ... wtf tror jag går och tar 'na kaffe innan jag blir nipprig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Behöver du trummor, sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Nån kan låsa den här tråden nu...tävlingen blir inte av Redigerad 23 oktober, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jaja, ja... aja... nån som laddat ner mitt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts