Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ni får skriva vilket program nianvänder när ni ställerfrågor, men jag antar att du har GM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 GM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 GM... skulle det va tgf skulle vi lätt kunna hjälpa dig. med andra ord: BYT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 sista dagen är 24 dec...vinaren får en julklapp inte en lektion i hur man gör spel, som du pratade om förut, va? helst inte det tack ska de va ett pris, ska det vara ett seriöst pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Varför inte bara äran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Varför inte bara äran? jovisst, men det ser faktiskt jag som ett seriöst pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 kan ingen pinna denna, den kommer ju att behöva finnas tills den 24 decembeer 2004! Tänkte också berätta för alla att jag påbörjar ett nytt spel, kallat Yakoon! Man är en gul ödla, som lyckas fly från ett labb. mer handling kommer. Låter det inte lovande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) kan ingen pinna denna, den kommer ju att behöva finnas tills den 24 decembeer 2004! Tänkte också berätta för alla att jag påbörjar ett nytt spel, kallat Yakoon! Man är en gul ödla, som lyckas fly från ett labb. mer handling kommer. Låter det inte lovande? låter kul...lycka till ....ska jag berräta vad priset är? Det där om pinna..jag har ju ett forum där tävlingen kan vara..(så sliper denna pinnas...det här var ju egentligen bara reklam för forumet...ta mitt forum istället) Redigerad 23 augusti, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 1. Ja, berätta vad priset är! 2. Nej... här är tävlingen, vare sej den pinnas eller ej. Det vore dock roligare om fler var med... Varför är inte Wild_hawk med, han är ju nästan bättre än jag på TGF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 1. Ja, berätta vad priset är! 2. Nej... här är tävlingen, vare sej den pinnas eller ej. Det vore dock roligare om fler var med... Varför är inte Wild_hawk med, han är ju nästan bättre än jag på TGF jag har inte kommit på vad priset är än :"> ...men jag lovar att det kommer va nåt...halvbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Okej, jag väntar med förväntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Kanske en billig bläckpenna med fast-tejtat "Mastergames" på? Redigerad 23 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Kanske en billig bläckpenna med fast-tejtat "Mastergames" på? hehe nä nu e vi väl lite väl elaka emot gamemaster bara de inte är typ "en lektion i hur man gör bra spel", som du snackade lite om innan men men.... Wild_Hawk och alla andra! GÅ MED I TÄVLINGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) hehe nä nu e vi väl lite väl elaka emot gamemaster Njae, men vad annars då, ett diplom (eller hur fan det stavas..) gjort i paint? Edit: Inget ílla menat, men vad skulle man annars kunna vinna? Redigerad 24 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag vet inte, vänta och se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Priset kanske är att Gamemaster springer hem till dig genom skorsstenen i jultomtedräkt och ger ut hans senaste egna spel-skapelse. Säger "GOD JUL!!", försöker krypa upp igen genom skorstenen, men fastnar, så kommer brandkåren och försöker få ut honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Priset kanske är att Gamemaster springer hem till dig genom skorsstenen i jultomtedräkt och ger ut hans senaste egna spel-skapelse. Säger "GOD JUL!!", försöker krypa upp igen genom skorstenen, men fastnar, så kommer brandkåren och försöker få ut honom. HORROR!! Kanske är med om jag blir klar med mitt spel till tävlingen.. aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag har fastnat lite smått på mitt spel, Yakoon, men det går framåt! E dock fortfarande på första rummet Hur går de för alla andra, och vad gör ni för spel?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Nu har jag kommit på vad priset ska vara...ett spel hela MasterGames kommer arbeta på..det kommer kosta pengar(10 Kr)..men den som vinner får det gratis Kanske inte så jädra bra men det är nåt iallafall... Ursäkta för dålig stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Man får väl inte sälja sina spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts