Jump to content

Tävling

Blues
 Share

Recommended Posts

Ok nu drar jag igång en tävling här...Vem kan göra bäst spel :wub:

Gamemaker och The Games Factory är tillåtna....för o va med i tävlingen så regga är på mitt forum och skriv i tävlings forumet...(WWW knappen under här går till min hemsida för er som inte fattar det)

Edit: Kanske ska bäretta vad det är för pris...det är en överaskning :unsure:

Edit2:Regler: spelet måste va helt nytt...man får inte göra sonic eller megaman eller sånt...inga spel som redan finns altså....

Redigerad av the gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag kommer vara med.. jag och min kompis håller påmed ett reident evil spel och hållt på 3-4 timmar , vi har än så länge bara desingt rummet och monster (w00t) demo kommer senare

Känn dig så jävla ägd, för ditt spel kan fara åt helvete :shifty:

Ursäktar språket, men enligt GameMaster så måste spelet vara nytt och ingen remake/kopia/klon/wannabe :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:shifty: men då får jag vill fixa de så de man får de :lol:, förresten e de zombies och inga karktärer från resident evil, jag blev bara insperard och isf är alla plattforms spel härmade ... haha ! och förresten tror ja mitt kommer bli godkännt för ja har inte härmat ett piss av de... zombisar finns i många spel... och karaktärerna och sånt har ja designat själv

+ Regler: spelet måste va helt nytt...man får inte göra sonic eller megaman eller sånt...inga spel som redan finns altså....

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: men då får jag vill fixa de så de man får de (w00t), förresten e de zombies och inga karktärer från resident evil, jag blev bara insperard och isf är alla plattforms spel härmade ... haha ! och förresten tror ja mitt kommer bli godkännt för ja har inte härmat ett piss av de... zombisar finns i många spel... och karaktärerna och sånt har ja designat själv

+ Regler: spelet måste va helt nytt...man får inte göra sonic eller megaman eller sånt...inga spel som redan finns altså....

Men du sa klart & tydligt att du skulle göra ett Resident Evil-spel, inte ett spel som bara var baserat på Resident Evil (okej, du stavade fel i Resident Evil, men ändå). Förresten, tror du att Resident Evil var först med zombier? haha...

Du skrev,

"jag blev bara insperard och isf är alla plattforms spel härmade... "

Jag tycker inte att alla plattformspel är härmade bara för att du blir inspirerad av Resident Evil. Funderat på att lära dig skriva?

OBS: Jag vet inte hur gammal du är, om du är dyslektiker, eller om du är allmänt seg, men se gärna över det du har skrivit lite extra nästa gång, så att man kan tyda det som står.

0wned för andra gången i samma topic, smaka på den dö :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du sa klart & tydligt att du skulle göra ett Resident Evil-spel, inte ett spel som bara var baserat på Resident Evil (okej, du stavade fel i Resident Evil, men ändå). Förresten, tror du att Resident Evil var först med zombier? haha...

Du skrev,

"jag blev bara insperard och isf är alla plattforms spel härmade... "

Jag tycker inte att alla plattformspel är härmade bara för att du blir inspirerad av Resident Evil. Funderat på att lära dig skriva?

OBS: Jag vet inte hur gammal du är, om du är dyslektiker, eller om du är allmänt seg, men se gärna över det du har skrivit lite extra nästa gång, så att man kan tyda det som står.

0wned för andra gången i samma topic, smaka på den dö :shifty:

de ja sa om resident evil var ju för att ja inte hade nåt namn på de då..

och de var likast de spelet ... (w00t)

öhh nej har ja sagt de?.. och förresten så skrev ja sanbbt som f*an så ja inte han me allt , och ja har inte dyslexi.. ja bara skrev snabbt och skrev lite fel kanske.

men jag skulle gärna vilja ha lite hjälp .. hur gör ja så man kan skjuta (ta upp vapen från marken) och sen skjuta åt vänster,höger,uppåt och neråt , skulle vara tacksam för hjälp....

och när du ser mitt spel kommer du se att det inte är härmat :lol: .. tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor