Jump to content

BMW 3-serie Compact

DJ-3gger
 Share

Recommended Posts

Skulle någon snäll snubbe kunna vara så snäll och göra en BMW 3-serie Compact med kjolpaket (fronttjol, sidokjolar och baktjol) och en STOR vinge som ser ungefär ut som "Downforce" i NFSU, till mig? :">

Jag testade med att göra än tidigare men jag förod inte mig på alla guider på internet. :unsure:

Jag skulle bli jätte glad om någon moddade en till mig :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry.

Jag undrade bara om någon hade lust att göra en. ^_^

Ursäkta för att jag finns här på GTAsajten! På andra forum som t.ex. FZ brukar folk hjälpa varandra. Det brukar finnas folk som ser det som en utmaning och gör en sådan bil som den som frågade skulle vilja ha! Jag ville bara informera dom som vill modda en bil och inte vet vilken sort av bil dom ska modda att dom skulle kunna göra en sådan som jag gärna skulle vilja ha! Och bara för det bör man inte stå och skrika och vara allmänt dum. Tänk för att ja inte visste att man inte fick lägga upp request-topics. DET ÄR FAKTIST SÅ ATT DET INTE STÅR NÅGOT OM ATT REQUEST-TOPICS ÄR OLAGLIGA I REGLERNA! :wub:B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja håller faktiskt med dig arman.. ja börjar bli allmänt trött på alla dessa request-topics... finns de ingen snäll mod som kan klistra en request topic i moddingforumet så att dom som vill modda nått men inte vet vad kan gå in i tråden o kolla va alla önskar sig? på såsätt slipper vi dels alla request trådar dels på folk som vill ha en bil o dels dom som undrar va dom kan modda för bil... tycker iaf ja låter som en bra lösning??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja håller faktiskt med dig arman.. ja börjar bli allmänt trött på alla dessa request-topics... finns de ingen snäll mod som kan klistra en request topic i moddingforumet så att dom som vill modda nått men inte vet vad kan gå in i tråden o kolla va alla önskar sig? på såsätt slipper vi dels alla request trådar dels på folk som vill ha en bil o dels dom som undrar va dom kan modda för bil... tycker iaf ja låter som en bra lösning??

håller med dig :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor