SlimPimp Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 "When talking to people, you have a choice of dialogue you can browse through." "When talking to people", menar dom alltså att man har en lista med saker som man kan säga till peds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 "When talking to people, you have a choice of dialogue you can browse through." "When talking to people", menar dom alltså att man har en lista med saker som man kan säga till peds? De menar antagligen dialoger som har viss relevans för spelets story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jepp, vi säger att en mafia boss säger: gör det här, blablabla så får men väl välja vad man ska svara, tex: nej jag ska tvätta håret, nej ja vill ha mer betalt eller ok din jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Någonting i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jepp, vi säger att en mafia boss säger: gör det här, blablabla så får men väl välja vad man ska svara, tex: nej jag ska tvätta håret, nej ja vill ha mer betalt eller ok din jävel fan vad skönt.... "nej jag måste till Reece´s och fixa mina cornrows"..... "måste pimpa my ride".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 fan vad skönt.... "nej jag måste till Reece´s och fixa mina cornrows"..... "måste pimpa my ride".. Hehe ta en sväng om till West Coast Customs och pimpa upp den lite med xibit =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hehe ta en sväng om till West Coast Customs och pimpa upp den lite med xibit =) exxxxssssssszzzackktlüüüy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hehe ta en sväng om till West Coast Customs och pimpa upp den lite med xibit =) Xzibit not Xibit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Xzibit not Xibit... jo jag vet, men orkade inte gå in och ändra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Xzibit not Xibit... Han kallar sig ibland för xibit, eller exibit och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts