saffecool Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ja... Jag och pinner håller på att översätta GTA1 till svenska. Önska oss lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ja... lycka till då! Det blir nog coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Okej! Bra, men varför inte VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 för att de e redan på gång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Okej! Bra, men varför inte VC? Finns ju inga åäö:n där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 VC är du smart eller nåt? Vi kanske ger oss på GTA2 sen. Vi översätter bara texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vad är meningen med det egentligen??? Vore bättre att göra GTA1:Sweden. Åtminstånde på min tid (ungefär 10 år sen) lärde man sig engelska i tvåan, alltså borde alla som är gamla nog att spela spelet förstå meddelandena man får. Typ busted, wasted och kill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vad är meningen med det egentligen??? Vore bättre att göra GTA1:Sweden. Åtminstånde på min tid (ungefär 10 år sen) lärde man sig engelska i tvåan, alltså borde alla som är gamla nog att spela spelet förstå meddelandena man får. Typ busted, wasted och kill!!! Darkjak: Kan ju handla mer om uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts