dibel Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" (Den finns en fin knap som heter Preview Post) Frågan är ifall han använde den knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Vem? Va? *report* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 skribb - Det stod 'den' istället för 'det' . Lagom kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Haha jo du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) jag fattar inte Lite småseg? Det står: "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Frågan är ifall han använde den knappen? *edit hmm, de jag skrev va visst inte så mkt mer förklarande än första posten.. :"> Redigerad 16 augusti, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jag fattar inte Grammatikfel. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Slarvfel skulle jag säga hyckleri!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Lite småseg? Det står: "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" *edit hmm, de jag skrev va visst inte så mkt mer förklarande än första posten.. :"> nej bara lite onykter, såg det nu, pallade inte kolla så noga i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 men ffs... grejen är att den som skrev "korrekturläs" blablabla skrev den istället för det, alltså är ju han lika dum själv. Men sådär skitkul tycker jag faktiskt inte det är... men det är jag, det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" (Den finns en fin knap som heter Preview Post) Frågan är ifall han använde den knappen? Ja vist. Jävla topic jag tror alla vet det redan. O va fan ska du ens öppna käften om att stänga av. jag säger som tony sopranos. Ursäkta men jag är under lite press så jag hinner inte suga av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja vist. Jävla topic jag tror alla vet det redan. O va fan ska du ens öppna käften om att stänga av. jag säger som tony sopranos. Ursäkta men jag är under lite press så jag hinner inte suga av dig. Jag säger som 5000 personer skulle ha sagt, ingen bryr sig om dina filmcitat. Ganska lustigt stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Jag säger som 5000 personer skulle ha sagt, ingen bryr sig om dina filmcitat. Ganska lustigt stavfel. Haha okey. jag menade inget illa sorry. Vilket stavfel? EDIT: wow är jag den första som alla klagar på för mina film citat tack Redigerad 18 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts