_-MadeMaN-_ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jo, det är så att jag så en länk för ett tag sen. Då man såg statistik från dom mest spelade internet spelen i världen. Den var antagligen från GameSpy. Skulle någon vara snäll och skriva ner den länken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 det kan man väl räkna ut själv. CS måste väl vara världens mest spelade internet- spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jo men jag vill se alla som ligger efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Quake 3, StarCraft eller Unreal Tournament borde väl finnas med på listan antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag tror Battlefield och diverse moddar ligger 2:a, det är otroligt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag tror Battlefield och diverse moddar ligger 2:a, det är otroligt roligt tror inte det, Battlefield är inte ens i närheten av Quake 3, StarCraft och UT vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Precis BF ligger nog rätt långt ner, fast på top10 i alla fall tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Tror inte StarCraft ligger speciellt högt upp, inte när vi snackar "mest spelade internet-spel". Men StarCraft är det spel som spelast mest på LAN, men det är en väldig skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Star-Craft e SUPER stort i Korea EDIT: den har till och med en egen tv kanal där dom sänder klan matcher live Redigerad 17 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 har dom med cs också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) hmmm.... Skulle tippa på: CS Q3 nånting nånting nånting nånting och så vidare... Quake 3 och CS är ändå de mest spelade spelen just nu vad jag kan komma på i alla fall. *EDIT* Mums Mums, du kan nog hitta länken på www.fileplanet.com (eftersom dom är en ganska stor del av gamespy) Redigerad 17 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts