DeMoN Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 finns det nån mer detaljerad guide till zmodeler än http://www.awesysnet.ca/zmt/v2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag tycker inte den guiden e en guide som man lär sig programet på man lär sig hur man sätter ut faces men inga funktioner direkt men den officiella zmodeller guiden kanske finns lite mer om programet www.zmodeler2.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) tack ska kolla där Men var finns guiden hittar ingen Redigerad 16 augusti, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 oj det fanns ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 oj det fanns ingen jaha men hur lärde du dig använda zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 satt och tryckte överallt och lärde mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ok hur lång tid tog det innan du lärde dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ja eftersom jag inte har lärt mig än så har det väll tagit ett år typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) jag började för 2 dagar sedan och använde bara den guiden som finns på hemsidan du inte gillade och kolla så bra det går =D ok så den ser inte proffsig ut men det är min första modell med zmodeler och jag har dålig upplösning så bilden blev lite pixelig Redigerad 16 augusti, 2004 av CopyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts