CopyCat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 yup zmod är ond... jag satt i en timme med en bil modell och när jag ska calculera eller wtf det var man gjorde så kraschar skiten och man förlorar hela arbetet !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 säkerhets kopiera då och då kanske... och sätt autosave på 4 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Sparat? vad ska vi säga liksom. Redigerad 16 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 men men zmod e ju inte direkt framtaget av en enastående bra datafirma eller nåt, därför e de ganska "budget" dessutom kan de vara så att de inte är särskilt kompatibelt me ditt op system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 yup zmod är ond... jag satt i en timme med en bil modell och när jag ska calculera eller wtf det var man gjorde så kraschar skiten och man förlorar hela arbetet !! Jag trycker Ctrl + s mellan varje face.. snabbt och säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 win2kpro <.<; mjo får komma ihåg att spara lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Så hände det för mig också när jag började använda Zmodeler. Konstigt att det inte gör det nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts