Xert Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hur får jag alla mina bilara att funka??, sen vart lägger man save filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 1. RTFM!! 2. Mina dokument\GTA Vice City User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xert Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 1. RTFM!! 2. Mina dokument\GTA Vice City User Files 1, jag har letat men jag har inte hittat något så stfu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Prova att kolla i moddingsforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 1, jag har letat men jag har inte hittat något så stfu För helvete, hur skulle han kunna veta det?! Han försöker ju för fan bara hjälpa dig! Oftast så följer det med en readme i filen du laddar hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts