MATRIX Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 När jag lägger in TXD-filen står det I/Q error 32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 kan vara skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 För mig gjorde det så en gång, så jag startade om datorn och då funkade det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) för att du inte lagt in texturerna sajko: säg om du vill ha fälgar eller smådyligt, sånt är jag bra på mm jag tar gärna fälgarna! håller på med cab versionen nu så dom kan ju va med på den... Men resten av småfixet fixar jag nog helst själv... haha roligare då. men fälgarna... hur skickar du dom? man tänker inte ¨på att originalfälgarna är svinskabbiga när man själv har lagt in nya.. så nya fälgar får den nog ha Redigerad 14 september, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 skicka pm med mail adress så skickar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 jag har cabbat den nu.. fast inte så mycket mer. men jag ska fixa inredning i hela bilen o jäjä, reflection på också... fick på dom fina fälgarna också, dom ska också få lite glans... tackar så mycket griimn ska se om jag kan fixa nya lamptexturer som inte kommer från stenåldern också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 hehe den va coool men du kanske ska ha en list runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 snygg cab...fixa en ram runt så blir den ännu bättre som en annan sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 SKITSNYGGT! Adda reflektioner och lister kring rutorna, så blir den nog perfekt! Kan du adda den till GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts