VC Rules Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Måste hitta en bil som heter Bagage!!! Vad är det för bil? Hur ser den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Det är Baggaqe handler, den finns lita överallt på flygplatsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Vart ligger Sunshine Auto föresten?? Det va nån som sa nära flygplatsen men jag hittar det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 DÄR http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/ssa.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Den bästa bilden jag kunde fixa på en Baggaqe: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/bagage.JPG Det är kanske är lite svårt att urkilja en bil där men det är faktiskt bara kollitionsdata... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 OK, tack så mycket... Men, det enda jag har sett där är ju en pay'n'spray??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) OK, tack så mycket... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/ssa%20och%20pns.JPG Fast det finns ett en pay 'n spray vid sunshine autos om du åker ner under Redigerad 16 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Titta på kartan du fick med spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ge ta a vajjs sitty, hur gjorde du den där kartan, alltså hur skrev du i den, vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ge ta a vajjs sitty, hur gjorde du den där kartan, alltså hur skrev du i den, vilket program? han gjorde de i paint skulle ja gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Paint eller photoshop skulle jag tro min teori är paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jag hittar inte en bil som heter aeros eller vad den heter nån som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts