omar_1 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hej jag tycker inte att detta är ett onödig topic för det är viktigt för mig och alla dom som har ps2. har hört att san andreas kommer inte och funka på alla ps2. San andres kommer inte funka på ps2 (30004) vem vet om det är ett falskt rykte jag hoppas det äär falsk om det är inte så kommer jag direkt byta min ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hej jag tycker inte att detta är ett onödig topic för det är viktigt för mig och alla dom som har ps2. har hört att san andreas kommer inte och funka på alla ps2. San andres kommer inte funka på ps2 (30004) vem vet om det är ett falskt rykte jag hoppas det äär falsk om det är inte så kommer jag direkt byta min ps2 Sök först innan du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hej jag tycker inte att detta är ett onödig topic för det är viktigt för mig och alla dom som har ps2. har hört att san andreas kommer inte och funka på alla ps2. San andres kommer inte funka på ps2 (30004) vem vet om det är ett falskt rykte jag hoppas det äär falsk om det är inte så kommer jag direkt byta min ps2 jo.. kan tänka mig att det inte kommer fungera till just den versionen. det är första utgåvan (som jag nämnt ett flertal gånger) och den klarar inte läsa upp dvds som har för mycket att ladda.. tex The Getaway har jag haft problem med. texturerna suddar till sig och så. samma sak har hänt på Vice City. och om man skulle ha en skiva som är för repig så kanske den inte tycker det är speciellt nödvändigt att ladda.. ja tex vägarna i gta 3 för att det är för ansträngande. och ni somtvivlar på denna nyheten om att kanske inte 30004 kan köra gta sa. jag skall ta reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Det är ett fånigt rykte bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Det är ett fånigt rykte bara. hur vet du det har du testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 hur vet du det har du testat? Ryktesspridaren själv sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 behöver jag glasögon för att jag ser inte att omar_1 har skrivit att det var ett fånigt rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) behöver jag glasögon för att jag ser inte att omar_1 har skrivit att det var ett fånigt rykte För i hel.... den som sa det från början inte omar. Det är inte omar som startade ryktet. Ge dig nu. Edit: Fin svenska där i början, aja ni förstår, orkar inte edita det Redigerad 16 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Aja om det skulle va sant har jag ju min nya silver ps2 nä skojja jag har inte dne versionen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 MEN DET FINNS JU EN SÅN HÄR LIKA DAN TRÅD JU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 MEN DET FINNS JU EN SÅN HÄR LIKA DAN TRÅD JU! Nej, men en likadan. Jag bryr mig knappt längre, är så förvirrat i SA-forumet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 På det forum ryktet började så var det en kille som mailade Sony om saken så denna "info" är FAKE så sluta sprida vidare detta rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 På det forum ryktet började så var det en kille som mailade Sony om saken så denna "info" är FAKE så sluta sprida vidare detta rykte öhh jag fick reda på att han Ringde till sony.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Det var väl en som ringde och en som mailade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Det var väl en som ringde och en som mailade? hmm ja jag tror de.. men de e ändå FAKE.. så 0rka bry sig nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Joo , vem är så dum att börja sprida ett sånt här rykte för att få PS2 ägare att köpa nya? hursomhelst det är FAKE.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 behöver jag glasögon för att jag ser inte att omar_1 har skrivit att det var ett fånigt rykte ja jag tror du behöver för att jag har skrivit har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 troligen så började ryktet med att nån skrev sina tankar på ett fjärran forum, om att inte SA kommer fungera speciellt bra på 30004 efter som att den är så slö och lat. sen har det väll urartat sig till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) tänkte göra det klart för alla om det ska funka eller inte så jag ringer se.playstation.com 's hotline.. men dom öppnar om 35 min så ja kommer snart tillbaxs EDIT: har precis ringt till playstation suppoerten i sverige och där fick jag svaret att det givetvis skulle funka till alla ps2 versioner men han var osäker så ja fick ett annat nr, och den växeln öppnar kl 5..mer info då Redigerad 17 augusti, 2004 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 tänkte göra det klart för alla om det ska funka eller inte så jag ringer se.playstation.com 's hotline.. men dom öppnar om 35 min så ja kommer snart tillbaxs men du! fråga också om det går mycket sämre på 30004! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts