Jump to content

ps2

omar_1
 Share

Recommended Posts

Hej

jag tycker inte att detta är ett onödig topic för det är viktigt för mig och alla dom som har ps2.

har hört att san andreas kommer inte och funka på alla ps2. San andres kommer inte funka på ps2 (30004) vem vet om det är ett falskt rykte jag hoppas det äär falsk om det är inte så kommer jag direkt byta min ps2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

jag tycker inte att detta är ett onödig topic för det är viktigt för mig och alla dom som har ps2.

har hört att san andreas kommer inte och funka på alla ps2. San andres kommer inte funka på ps2 (30004) vem vet om det är ett falskt rykte jag hoppas det äär falsk om det är inte så kommer jag direkt byta min ps2

Sök först innan du skriver

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

jo.. kan tänka mig att det inte kommer fungera till just den versionen.

det är första utgåvan (som jag nämnt ett flertal gånger) och den klarar inte läsa upp dvds som har för mycket att ladda.. tex The Getaway har jag haft problem med.

texturerna suddar till sig och så.

samma sak har hänt på Vice City.

och om man skulle ha en skiva som är för repig så kanske den inte tycker det är speciellt nödvändigt att ladda.. ja tex vägarna i gta 3 för att det är för ansträngande.

och ni somtvivlar på denna nyheten om att kanske inte 30004 kan köra gta sa.

jag skall ta reda på det. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

behöver jag glasögon för att jag ser inte att omar_1 har skrivit att det var ett fånigt rykte :wub:

För i hel.... den som sa det från början inte omar. Det är inte omar som startade ryktet. Ge dig nu.

Edit: Fin svenska där i början, aja ni förstår, orkar inte edita det :unsure:

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tänkte göra det klart för alla om det ska funka eller inte så jag ringer se.playstation.com 's hotline..

men dom öppnar om 35 min så ja kommer snart tillbaxs

EDIT: har precis ringt till playstation suppoerten i sverige och där fick jag svaret att det givetvis skulle funka till alla ps2 versioner men han var osäker så ja fick ett annat nr, och den växeln öppnar kl 5..mer info då

Redigerad av chrillepille
Länk till kommentar
Dela på andra sidor