omar_1 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hej jag tycker inte att detta är ett onödig topic för det är vigtigt för mig och alla dom som har ps2. har hört att san andreas kommer och inte funka på alla ps2. san andres kommer inte funka i ps2 (30004) vem vet om det är ett falskt rykte jag hoppas det äär falsk om det är inte så kommer jag direkt byta min ps 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 finns redan en sån här topic, men antar att du inte visste det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 aaa oke naj visste inte det men du vet du hur man tar bort topic för jag gjorde två som va samma :S :S jag visste inte hur man gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ja du har säkart hört det, det har vi andra säkert också men det är inte sant, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 orka läsa två st! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts