xstreem Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 ok.. Är det hans fel om den är fake eller? jepp... (:!!! vems annars?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jepp... (:!!! vems annars?? (:!!! Ja om du heter Houser i efternamn så kan det vara hans fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Ja om du heter Houser i efternamn så kan det vara hans fel! klart...ja heter Houser (:!!! men hoppas iaf att den inte e fejk (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 klart...ja heter Houser (:!!! men hoppas iaf att den inte e fejk (:!!! Nä ja vet! men ja hoppas mer på att DEN kommer än på att den inte ska va FAKE....fast om det kommer en fake blir ja lika lack men det är ju större chans att den inte kommer än att den som kommer är FAKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (:!!! Ska inte trailern komma snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 joorå.. snart ska den komma.. Lördag? kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Enligt gtasajtens admin Hultenius kommer trailern att komma natten mellan fredag/lördag (d.v.s. i natt). Jag tror att det bara att det är ett rykte som har hemsökt alla GTA-fans, så hoppas inte för mycket. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Enligt gtasajtens admin Hultenius kommer trailern att komma natten mellan fredag/lördag (d.v.s. i natt). Jag tror att det bara att det är ett rykte som har hemsökt alla GTA-fans, så hoppas inte för mycket. (:!!! nä inte i natt utan imorgon natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Enligt gtasajtens admin Hultenius kommer trailern att komma natten mellan fredag/lördag (d.v.s. i natt). Jag tror att det bara att det är ett rykte som har hemsökt alla GTA-fans, så hoppas inte för mycket. Vad har du för tidsuppfatting? (:!!! Det är torsdag idag! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vad har du för tidsuppfatting? (:!!! Det är torsdag idag! (:!!! E d? Ja trodde också d va fredag i dag! Fast min ursäkt är att jag är hårdrockare o ni vet ju hur vi e....Don't know squat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 E d? Ja trodde också d va fredag i dag! Fast min ursäkt är att jag är hårdrockare o ni vet ju hur vi e....Don't know squat! headbangar bort hjärncellerna eller vadå? (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 E d? Ja trodde också d va fredag i dag! Fast min ursäkt är att jag är hårdrockare o ni vet ju hur vi e....Don't know squat! Sån är inte jag iaf (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Sån är inte jag iaf (:!!! Inte jag heller och jag har headbangat som fan(fick hjärnskakning och spydde dagen efter) On-Topic: hoppas att den kommer imorron eller imorron natt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vad har du för tidsuppfatting? Det är torsdag idag! Shitsomfan, det var ju torsdag när jag skrev det. Fan va dumt av mig. Jag kanske har haft sommarlov lite för länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Satan vad jag längar till det släpps då kommer jag fan sitta inne i en vecka och spela!måste börja spara pengar nu Redigerad 20 augusti, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts