DistortionSleep Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Japp , Och trailern ska också vara 40 minuter in action ^^ så det blev helt okej ! Den är inte 40 minuter lång. Det står på gtagaming att de hade sett en 40 minuter lång preview av spelet. Men det som var ännu mer intressant var att de hade fått reda på när trailern skulle släppas. Ja ni kan ju tyda det själv: Eurogamer.net recently attended one of Rockstar's secret press meetings, where they received a 40-minute-long preview of the game in action. More interestingly though, is their confirmation of a date for the long-awaited trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Det står ju inte att trailern kommer att vara 40 minuter, det står ju bara att tidningen Eurogamer "recieved" (mottog) en 40 minuter lång förhandstitt på spelet. Såg inte att nån redan hade replikerat den här aspekten. Redigerad 16 augusti, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag dör av väntan när det äntligen kommer dör du av längtan! synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Den är inte 40 minuter lång. Det står på gtagaming att de hade sett en 40 minuter lång preview av spelet. Men det som var ännu mer intressant var att de hade fått reda på när trailern skulle släppas. Ja ni kan ju tyda det själv: Eurogamer.net recently attended one of Rockstar's secret press meetings, where they received a 40-minute-long preview of the game in action. More interestingly though, is their confirmation of a date for the long-awaited trailer. Exakt, läs först igenom noga vad det står innan ni på står nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Coolt.....!!!! Redigerad 16 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Daamn dawgs, kan dom inte säga vilken dag =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Enligt statistiken så kommer trailern på natten mellan fredag/lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Är det typ 3 på natten då? Hoppas det är kanske 12 på natten, då man fortfarande är uppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Är det typ 3 på natten då? Hoppas det är kanske 12 på natten, då man fortfarande är uppe... Det är man ju vid 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Beklagar om jag förstör glädjen, men jag tror inte att det kommer att komma någon trailer denna vecka. Isåfall vore det redan offeciellt utannonserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zepp Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Beklagar om jag förstör glädjen, men jag tror inte att det kommer att komma någon trailer denna vecka. Isåfall vore det redan offeciellt utannonserat. Det är officiellt bekräftat av Eurogamer som har pratat direkt med Rock*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Beklagar om jag förstör glädjen, men jag tror inte att det kommer att komma någon trailer denna vecka. Isåfall vore det redan offeciellt utannonserat. Det är ju redan officiellt !! Tard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det är man ju vid 3. YEEEEAH! Nattugglan GTA3 Freak!! Haha... Förlåt, onödigt, kunde bara inte hålla mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Enligt statistiken så kommer trailern på natten mellan fredag/lördag. Vilken statistik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Antagligen att alla gamespots previews - kommit natten till lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men vadå, det är ju fortfarande jävligt osäkert. När det är utannonserat på http://www.rockstargames.com/sanandreas/ då är jag övertygad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men vadå, det är ju fortfarande jävligt osäkert. När det är utannonserat på http://www.rockstargames.com/sanandreas/ då är jag övertygad. de annonserar inte ut särskilt mycket där inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Oh YEAH!!! om de e fake slår ja min brossa ok.. Är det hans fel om den är fake eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 R* utnyttjar inte sina officiella sidor så mycket. Dom skickar alla info och bilder till fansajts och tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 R* utnyttjar inte sina officiella sidor så mycket. Dom skickar alla info och bilder till fansajts och tidningar. Ja precis! d står inget på deras sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts