kvarnis Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag fixade en pansarvagn utan att fuska. asså fick 6 stjärnor, sen döda jag soldaterna så snodde jag deras pansarvagn! Nu till problemet! När jag åker ner och parkerar pansarvagnen i garaget och sen ska spara så står det: "Warning! One or more cheats have been activated!" Asså! Tror dem på rockstar north att det är omöjligt att fixa en pansarvagn utan att fusk eller?? Nu har man fixat en pansarvagn så riskerar man att inte kunna klara 100% av spelet! :'( Eller ska ja testa att spara ändå? För jag har ju inte fuskat! Bara tagit en pansarvagn som jag vill ha.. Nåt förslag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hade du inte fuskat överhuvudtaget den gången du spelade VC? Om man fuskar och sedan laddar sin sparning igen kan fusket ändå ligga kvar i minnet och då får man det där meddelandet. Starta om Vice City och fixa en ny tank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kvarnis Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Det va så det låg till ! Tack ändå! Redigerad 16 augusti, 2004 av kvarnis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts