AE_Dave Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Var längesen jag lirade BG2 så jag installerade det och började köra men... Imoen sprang iväg för hon skadades och den där Minsc eller vad han heter fastnade hos elvorna för jag ville inte hjälpa dom (*Mumble* Jäv*a alvet *Grumble*) Men i alla fall, har gått igenom den där portalen nu, och när jag går in i första rummet överrumplas jag som vanligt av dom där konstiga fladdermössen... Och jag har bara 3 teammembers, min gubbe (Som är theif och varken är speciellt stark eller en bra kämpe), hon som kan transformeras till olika djur och den snubben man träffar just innan som har pilbåge och nåt sorts svärd... Men mina gubbar dör alltid inne i rummet bredvid fullt av mördarfladdermössen nån som vet någon bra "taktik" jag kan använda mig av där eller? Hon som blir björn låter jag iaf just nu stå och kasta sina spells på dem sedan bli björn och gå in i närstrid sen min theif får gå in i kamp direkt och den där andra snubben får stå och skjuta pilar... finns det någon lite smartare och bättre taktik? :"> Skulle bli jätteglad om nån kunde hjälpa mig för jag har glömt det mesta i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts