GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag satt nyss och spelade GTA och så minimerade jag det och sen när jag tog upp det gick det skitfort och jag kunde inte styra riktigt. Nån som vet vad som hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag satt nyss och spelade GTA och så minimerade jag det och sen när jag tog upp det gick det skitfort och jag kunde inte styra riktigt. Nån som vet vad som hände? tryck på nån av knapparna F5-F12 kommer inte ihåg vilken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 F8 om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 F8 om jag inte minns fel F8 ska de vara om man vill sätta på eller stänga av de där konstigta skyddet som R* gjorde... När jag har de på hackar spelet lite... När den é av så trycker jag bara på fram och jag susar framåt i 200... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nej inte Frame Limiter det har jag stängt av (annars hackar det) men när jag maximerade det gick det 10 ggr så fort som vanligt. Det funkar säkert nu men jag bara undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nej inte Frame Limiter det har jag stängt av (annars hackar det) men när jag maximerade det gick det 10 ggr så fort som vanligt. Det funkar säkert nu men jag bara undrade. Det där har hänt mig med fast med GTA2, när jag maximerade fönstret gick spelet extremt snabbt så man nästan inte kunde kontrollera gubben. Jag har kommit på att felet brukar uppstå när jag har andra program påslagna i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Det där har hänt mig med fast med GTA2, när jag maximerade fönstret gick spelet extremt snabbt så man nästan inte kunde kontrollera gubben. Jag har kommit på att felet brukar uppstå när jag har andra program påslagna i bakgrunden. Jo jag tror jag hade internet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag kom på felet nu tror jag! Prova att trycka på ALT en gång bara så ska det nog gå över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts