Blaque Skrivet 21 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2002 Vet någon här om Soldier of Fortune 2 har kommit till dator än? Om inte, så när kommer det?? Ettan är ju grym! Det är en j-vla skön känsla att skjuta huvudet av någon och se det flyga iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Jag skulle gissa att det kommer till hösten, läste någonting om det i senate PC Gamer, är inte helt säker dock. Fast jag kommer att ha häcken full med gta3 och Anarchy-Online. Men vi får se om det finns plats för mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Spelat Betan inte lika mycket blod som i 1:an dock... Men det gör inget för spel känslan är otroligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CryptoN Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Har inte spelat något spel av SOF serien inte ens demot... ??? Känns lite konstigt eftersom alla pratar om det rätt så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Vet någon här om Soldier of Fortune 2 har kommit till dator än? Om inte, så när kommer det?? Ettan är ju grym! Det är en j-vla skön känsla att skjuta huvudet av någon och se det flyga iväg... det finns massor av betor att ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davve Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 Ligger på HD:n. Min dator pallar dock det inte... Får vänta på min nya till hösten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 Jag har betan!!! Så jävla skönt att kunna skjuta sönder någon annans huvud i typ åtta olika delar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Blev så jäkla sur på betan så jag avinstallerade det. Fullt med buggar. Har spelat fullversionen. Det rockar kan jag säga men kräver sin dator för att funka, speciellt i djungeln då allt gräs o buskar rör sig. Snyggt är det i alla fall så det räcker o blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Fullversionen finns... Inte beta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Nu har jag det äntligen!! Faan vad grymt. Tänk om man kunde mixa ihop GTA3 och SOF2 på något sätt det skulle bli rikrigt coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 du menar att gubbarna skulle dö lite verkligare??? Det skulle vara grymmt att kunna se "first person" i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 du menar att gubbarna skulle dö lite verkligare??? Precis!!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 jag fattar ingenting i sof2... När man ska rädda dendär snubben från hotellet. Han följer ju med en bit fast sen ställer han sig och skakar i et hörn Hur FAN ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diabolic Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Öh dte har släppts för länge sen..Men spelet suger.. ettan är fan mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Spelet är ganska bra fast ettan är bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Jag splelar på "amateur" o har varit i djungeln hur j-a länge som helst! Man kan ju krypa nära inpå fienden skryter ju speltillverkaren med. Problemet är att DU ser inte heller nånting-lika lite som dina fienden. Ännu svårare är det att hitta medkit m.m på marken. Sen blir man ju yr i huvudet av att alla blad o träd vajar hela tiden Nä, det var nåt speciellt med SOF 1 ändå............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Kom igen nu SOF2 är mycket bättre än SOF1(specielt ONLINE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag gillar inte SoF2 så värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Nej sof1 MYCKET sof2 lite! så jag spelar bara sof1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Har spelat 1:ans Demo. Det finns två nivåer. Ett i djungeln och ett på nån båt (Har glömt vad båten heter). Varje gång jag ser en fiende blir jag skiträdd. Speciellt om han börjar peppra direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts