Drewek Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 snälla vill veta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 öööööööööööööööööööööööööööööh vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 om du nu menar att exportera en zmodeller fil till en dff fil så trycker du file> export. ta sedan grand theft auto (*.col, *.dff). sen kommer det en meny upp, välj vilket spel det ska vara till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 importering: file>import välj fil och ok exportering: file>export skriv namn och välj spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 det funkar inte jag tar export och sen välger ja namn typ olle och sen kommer det upp alla saker på min bil som jag har döpt ..typ ena dörren ollo förklara bättre snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 När du skriver in vad den ska heta så ska du inte bara skriva olle, utan olle.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 det blir inte dff fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 det är din bil dom är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts