Jump to content

Fiktiva Varumärken

Share

Recommended Posts

I vissa spel används snarlika namn till de namnen som man inte köper rättigheterna till, det tycker jag är kul.

Exempelvis heter fotbollsspelaren "Ronaldo" "Rovaldo" i fotbollsspelet PES.

Det vore ju klockrent om man använde sig av det här i SA. Att man kallar klädmärket "Levi's" "Vilei's"eller "Rolex" "Lorex".

Det fanns ju vissa varumärken, företag och produkter i VC som fanns med i radioreklam, afficer m.m. Vore ju kul om man använde samma produkter i det här spelet, i kombination med nya givetvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är jävligg mot personer som jag anser förtjänar det och snäll mot dom som förtjänar det, anser jag att nån gör fel så säger jag det iställer för att slingra som en orm och vara falsk

tror ni att report knappen är till för admins!? LOL!

de e ju mening att man ska reporta TILL admins och om personer lägger upp flertalet onödiga bilder så måste ja ju reporta, men först säger jag till honom att sluta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är jävligg mot personer som jag anser förtjänar det och snäll mot dom som förtjänar det, anser jag att nån gör fel så säger jag det iställer för att slingra som en orm och vara falsk

tror ni att report knappen är till för admins!? LOL!

Nej, faktiskt inte.

Man behöver inte vara otrevlig för att folk gör fel och man behöver inte slingra sig som en orm och vara falsk om man inte är det.

PS: Du glömde att sätta ut en punkt - *REPORT*.

Du ser, det är min plikt, bitch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor