tejwarius Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 I vissa spel används snarlika namn till de namnen som man inte köper rättigheterna till, det tycker jag är kul. Exempelvis heter fotbollsspelaren "Ronaldo" "Rovaldo" i fotbollsspelet PES. Det vore ju klockrent om man använde sig av det här i SA. Att man kallar klädmärket "Levi's" "Vilei's"eller "Rolex" "Lorex". Det fanns ju vissa varumärken, företag och produkter i VC som fanns med i radioreklam, afficer m.m. Vore ju kul om man använde samma produkter i det här spelet, i kombination med nya givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det är klar dom kommer göra det Rockstar har ju alltid gjort så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) de har jag alldrig tenkt på att rockstar har gjort#coolt Redigerad 15 augusti, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ladda inte upp onödiga bilder annars måste jag reporta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) okej bra att du sa de Redigerad 15 augusti, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 de har jag alldrig tenkt på att rockstar har gjort#coolt Det var ingen överraskning, du verkar inte ens behärska det svenska språket så varför skulle du behärska något annat språk? För att inte tala om dess kultur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det var ingen överraskning, du verkar inte ens behärska det svenska språket så varför skulle du behärska något annat språk? För att inte tala om dess kultur Bra kommentar, Nexus är du 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) ...och varför vart ni så taskiga då? Han har väll inte gjort nått större fel, han visste det bara inte och kommer inte göra det igen... Griimn - haha, roligaste kommentaren idag! Hahaha... Make love, not war! Redigerad 15 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kolla efter nexus' andra posts så förstår du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kolla efter nexus' andra posts så förstår du.. Hehe, okej...ville bara vara snäll mot en ny för en gångs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 vadå bra kommentar? fortsätter han lägga upp onödiga bilder så har vi ju en plikt att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 vadå bra kommentar? fortsätter han lägga upp onödiga bilder så har vi ju en plikt att göra! Inte en plikt Det är moderatorernas jobb det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Inte en plikt Det är moderatorernas jobb det där men alla mods kan ju inte hitta alla spam meddelanden. därför report knappen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 men alla mods kan ju inte hitta alla spam meddelanden. därför report knappen finns Men det gör det inte till en plikt eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 vadå bra kommentar? fortsätter han lägga upp onödiga bilder så har vi ju en plikt att göra! jo men du följer inte alltid plikterna du heller. "Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ...står på freakets sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag är jävligg mot personer som jag anser förtjänar det och snäll mot dom som förtjänar det, anser jag att nån gör fel så säger jag det iställer för att slingra som en orm och vara falsk tror ni att report knappen är till för admins!? LOL! de e ju mening att man ska reporta TILL admins och om personer lägger upp flertalet onödiga bilder så måste ja ju reporta, men först säger jag till honom att sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag är jävligg mot personer som jag anser förtjänar det och snäll mot dom som förtjänar det, anser jag att nån gör fel så säger jag det iställer för att slingra som en orm och vara falsk tror ni att report knappen är till för admins!? LOL! Nej, faktiskt inte. Man behöver inte vara otrevlig för att folk gör fel och man behöver inte slingra sig som en orm och vara falsk om man inte är det. PS: Du glömde att sätta ut en punkt - *REPORT*. Du ser, det är min plikt, bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det var inte dirket sånna här svar jag förväntade mig med inlägget och den kompletterande rubriken "Fiktiva varumärken". Ni kan väl öppna en egen tråd där ni kritiserar varandras stavning och predikar kring "spela polis"-attityden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det var inte dirket sånna här svar jag förväntade mig med inlägget och den kompletterande rubriken "Fiktiva varumärken". Ni kan väl öppna en egen tråd där ni kritiserar varandras stavning och predikar kring "spela polis"-attityden. Ursäkta men tycker du inte den posten var lite för off-topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts