Jump to content

Svår att modifiera...

Arman
 Share

Recommended Posts

Är du säker på att bilen går långsammare? Men man kommer att komma på nya grejer att modda med så är det bara. Kanske kommer att vara svårare att modda men inte så mycket svårare tror jag, de använder ju samma grafikmotor och är antagligen uppbyggda på liknande sätt.

Ord.

Tror inte det kommer bli svårt att modda, kommer bara ta tid och lite ansträngning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag är mycket väl medveten om att fordon går saktare ju mer dom är lastade, men för det tror jag inte dom kommer göra det i sa

Speciellt inte eftersom det bara rör sig om en människas vikt..

Men det hade varit tufft om det blir segare att köra då man har skåbilen packad med TV:s och radioapparater!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om nu t ex bilarna kommer att bete sig annorlunda beroende på antal passagerare och dyl. så kommer det nog inte bli svårare för moddarna än att skriva en siffra, kanske mellan 1 och 100.

1-Påverkas ingenting

100-Påverkas till max

Sedan ska 1-100 siffran då i hänsyn till andra siffror om bilens allmänna styrning beräknas och så enkelt blir det. Tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Koden och strukturen kommer va helt ny.

Alltså kan vi tro två saker.

1. R* har ändrat på det för att det ska bli lättare att modda.

2. R* har gjort det för att för att det innehåller massa ny teknologi.

R* borde ha göra så att pc versionen blir lätt att modda fö det e ju många andra spel som har kommit ut på sista tiden som e lätta å modda!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor