Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tror ni inte det blir svårt att modifiera t. ex. handling-filerna PC-versionen? Liksom, när CJ käkar och blir fet går ju bilen långsammare. Även modifieringar till skin/modell kan ju vara komplicerande... Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 kommer säkert komma program för sånt som gör det lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tror inte att bilen kommer gå långsammare för cj är fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Koden och strukturen kommer va helt ny. Alltså kan vi tro två saker. 1. R* har ändrat på det för att det ska bli lättare att modda. 2. R* har gjort det för att för att det innehåller massa ny teknologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tror inte att bilen kommer gå långsammare för cj är fet Så du menar att det är ett falskt rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Är du säker på att bilen går långsammare? Men man kommer att komma på nya grejer att modda med så är det bara. Kanske kommer att vara svårare att modda men inte så mycket svårare tror jag, de använder ju samma grafikmotor och är antagligen uppbyggda på liknande sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tror inte att bilen kommer gå långsammare för cj är fet irl: mopeder går långsammare om det är en fet person på.. Rockstar games har säkert tänkt på fysiken och sånt om dom tänkt att han ska kunna bli fet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Är du säker på att bilen går långsammare? Men man kommer att komma på nya grejer att modda med så är det bara. Kanske kommer att vara svårare att modda men inte så mycket svårare tror jag, de använder ju samma grafikmotor och är antagligen uppbyggda på liknande sätt. Ord. Tror inte det kommer bli svårt att modda, kommer bara ta tid och lite ansträngning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 irl: mopeder går långsammare om det är en fet person på.. Rockstar games har säkert tänkt på fysiken och sånt om dom tänkt att han ska kunna bli fet.. jo jag är mycket väl medveten om att fordon går saktare ju mer dom är lastade, men för det tror jag inte dom kommer göra det i sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jo jag är mycket väl medveten om att fordon går saktare ju mer dom är lastade, men för det tror jag inte dom kommer göra det i sa Speciellt inte eftersom det bara rör sig om en människas vikt.. Men det hade varit tufft om det blir segare att köra då man har skåbilen packad med TV:s och radioapparater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Om bilarna kommer gå långsammare när CJ är fet borde ju hastigheten påverkas även när man plockar upp passagerare eller när tunga bildelar faller av och så verklighetstroget tror jag inte att SA kommer bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jadå okka.. det hade blivit tufft : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) okka, mopeder kan gå mycket långsammare med tunga personer på... och det finns ju mopeder i spelet.. edit: antar jag eftersom det fanns i vc Redigerad 16 augusti, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 okka, mopeder kan gå mycket långsammare med tunga personer på... och det finns ju mopeder i spelet.. edit: antar jag eftersom det fanns i vc Jajustja. Ursäkta, glömde bort vespors existens...då ångrar jag vad jag har skrivit! Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Om nu t ex bilarna kommer att bete sig annorlunda beroende på antal passagerare och dyl. så kommer det nog inte bli svårare för moddarna än att skriva en siffra, kanske mellan 1 och 100. 1-Påverkas ingenting 100-Påverkas till max Sedan ska 1-100 siffran då i hänsyn till andra siffror om bilens allmänna styrning beräknas och så enkelt blir det. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jajustja. Ursäkta, glömde bort vespors existens...då ångrar jag vad jag har skrivit! Haha. haha anar jag en aning ironi här? ursäkta om jag avr spydig eller nåt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 haha anar jag en aning ironi här? ursäkta om jag avr spydig eller nåt =P Haha, nej faktiskt inte, jag tänkte bara inte på vespor! Ursäkta om jag verkade ironisk! Haha! (Inge ironi, bara humor och sanning)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Haha, nej faktiskt inte, jag tänkte bara inte på vespor! Ursäkta om jag verkade ironisk! Haha! (Inge ironi, bara humor och sanning)... haha okej.. =) svårt att säga när folk är ironiska när dom skriver något =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 haha okej.. =) svårt att säga när folk är ironiska när dom skriver något =) Jooo, jätte! (nå, ironi eller inte? Nu blev du tveksam, haha!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Koden och strukturen kommer va helt ny. Alltså kan vi tro två saker. 1. R* har ändrat på det för att det ska bli lättare att modda. 2. R* har gjort det för att för att det innehåller massa ny teknologi. R* borde ha göra så att pc versionen blir lätt att modda fö det e ju många andra spel som har kommit ut på sista tiden som e lätta å modda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts