Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 När jag ska adda filerna som jag har laddat ner (txd,dff) så står det I/O error 32?? vad betyder det?? vad har jag gjort för fel??KAN NÅGON SVARA PÅ DET!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 DU HAR inte LYCKATS TA BORT SKRIVSKýDdET FATTAR Du VÄL! du sa ju det tidigare!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 DU HAR inte LYCKATS TA BORT SKRIVSKýDdET FATTAR Du VÄL! du sa ju det tidigare!!!!!!!!!! JO DET HADE JAG MEN JAG HADE RÅKAT MINIMERA SPELET,,MEN JAG SÅG INTE DET FÖR JAG HADE MÅNGA FÖNSTER ÖPPNA!!!!JAG STÄNGDE NER DET SEN FUNKADE DET!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 JO DET HADE JAG MEN JAG HADE RÅKAT MINIMERA SPELET,,MEN JAG SÅG INTE DET FÖR JAG HADE MÅNGA FÖNSTER ÖPPNA!!!!JAG STÄNGDE NER DET SEN FUNKADE DET!!! OK!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 FAN VA NI SKRIKER!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GÖR VI!? NÄSTA GÅNG SÅ FORTSÄTT SPAMMA I SAMMA TRÅD OCH SKAPA INTE ONÖDIGA NYA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 låser denna tråden nu... Griimn: du har atetydproblem, uppför dig normalt/trevligt annars har du inget här att göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts