Thenewguy Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 kan inte ngn göra en stor brant kulle till vice city, o typ ett hopp neranför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Desert Hillclimb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thenewguy Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 okej tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Varsågod! Erik om du skulle ha lust att göra en kool bil någon gång, skulle du då KANSKE kunna göra en stylad BMW 3-serie Compact åt mig? .. Men du behöver förstås inte göra en då men jag vill bara hålla dig informerad om att jag skulle vilja ha en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Håller faktiskt på med en BMW 3 Coupe... Kanske kan styla den lite efter den är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag snackade om 3 Conpact. Du vet 5-dörrs varianten av Coupén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts