Apan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Någon som vet något mer om när trailen kommer? den skulle väll komma någon gång i augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nej, ingen vet när det kommer en trailer, men det borde ju göra det snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kommer väl om några veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 När kom den första Trailern på Vice City? Man kan väl utgå från det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 När kom den första Trailern på Vice City? Man kan väl utgå från det... Den kom i augusti så SA trailern kanske kommer snart man kan hoppas iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Usch, sluta ställa frågor om den där trailern. Ingen vet något, trailern kanske till och med kommer i december 2009? Jag lovar att skriva en nyhet så fort vi får reda på något nytt. Med mitt nya sofistikerade system lär jag bli först i världen på att få reda på när trailern kommer (förutom R* själva då) Bara jag har mobilen till hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Usch, sluta ställa frågor om den där trailern. Ingen vet något, trailern kanske till och med kommer i december 2009? Jag lovar att skriva en nyhet så fort vi får reda på något nytt. Med mitt nya sofistikerade system lär jag bli först i världen på att få reda på när trailern kommer (förutom R* själva då) Bara jag har mobilen till hands. Åh, vad har du för sofistikerat system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 trailern kommer när den kommer själv tror jag att den kommer typ mitten av september men det är ju bara min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 trailern kommer när den kommer själv tror jag att den kommer typ mitten av september men det är ju bara min åsikt Den kommer nog någon vecka innan SA kommer i affären så fler blir sugna på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Usch, sluta ställa frågor om den där trailern. Ingen vet något, trailern kanske till och med kommer i december 2009? Jag lovar att skriva en nyhet så fort vi får reda på något nytt. Med mitt nya sofistikerade system lär jag bli först i världen på att få reda på när trailern kommer (förutom R* själva då) Bara jag har mobilen till hands. de vore dumt om trailern kom 2009 o spelet släpps 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 de vore dumt om trailern kom 2009 o spelet släpps 2004 Allvarligt, fattar du inte att han skämtade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag tror stenhårt på att den kommer den 19 eller 20 Augusti..var det då Vice City trailern komm ut.. men man kan ju ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Någon som vet något mer om när trailen kommer? den skulle väll komma någon gång i augusti det är inte lönt att du/man frågar för du kommer inte få något svar ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag tror stenhårt på att den kommer den 19 eller 20 Augusti..var det då Vice City trailern komm ut.. men man kan ju ha fel 27 aug kom den första VC-trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag komemr sitta uppe dygn för att vänta på trailern.. *Fniss*.. Undra hur trailern kommer att se ut.. typ.. den första VC trailern va ju hyffsad.. hoppas man kommer få se när man gör inbrott... eller rånar en bank.. *Tihi*.. Usch och FY vad jag längtar.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag komemr sitta uppe dygn för att vänta på trailern.. *Fniss*.. Undra hur trailern kommer att se ut.. typ.. den första VC trailern va ju hyffsad.. hoppas man kommer få se när man gör inbrott... eller rånar en bank.. *Tihi*.. Usch och FY vad jag längtar.. :"> ja hoppas inget! Blir nöjd hur den är blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ojojo den skulle ju komma den här veckan och jag sa mitten på september kan man bli dummare...... nej kanske inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts