Telus Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Snälla kan någon hjälpa mig hitta helikoptrarna på förta ön? Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Finns inga på första ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Finns inga på första ön... Jo, det finns... eller det finns en på Starfish Island på taket av Vercetti Estate, som man får efter uppdraget "Rub Out" tror jag att det hette (då man ska döda Diaz). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ja men det uupdraget får man efter att man fått ö 2 kanske!!! tänk lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Hur många uppdrag är det på första ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 20kanske... vet inte riktit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 näägick på 1.30 för mig att komma till andra ön!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Finns inga på första ön... Jo det finns några efter du kommit till andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jaha var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DavidBerg Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 På södra delen av ön finns det en bensinmack. Rakt norr om den finns en smal gränd i Nord-sydlig riktning. Starta i den och kör söderut, kör rakt över bensinmacken och hoppa i trappan, om du hoppar lagom långt landar du på ett tak, ställ dig på bromsen så att du inte glider av taket. Till vänster om dig uppe på samma tak finns en liten helikopter som startar en tävling när du kliver in i den. /David Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Lite mysko men...jag fick andra ön väldigt tidigt, tydligen. Jag fick alla öarna, samtidigt som jag fick göra uppdrag för diaz, i hans stora hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DavidBerg Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag upptäckte preics att det inte var en bensinmack utan bara ett tak med pelare under som ger känslan av en bensin station, det är ganska upplyst och så. Åker man norr ut från Ammu-nation på södra delen av första ön så ser man taket efter något kvarter. Det är en sparrow-helikopter man får tror jag den heter. /David Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts