Cortez Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Hmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Han (eller hon) verkar gilla att fimpa sina cigaretter på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) hahahah snacka om sletet tangentbord btw.... jag kommer ihåg en jul när jag spillde glögg på mitt tangentbord Siffra *gaah! tar i * 6 och f3,f4,f5 och några knappar blev svin tröga.... men det är först nu som dom ger vika Redigerad 15 augusti, 2004 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Grymt, jag har likadana högtalare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hmm, onödig tråd, dra upp dagens lol eller något liknande istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 va hur har du fått tag på en bild på mitt tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Här är också ett väldigt fint tagentbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Här är också ett väldigt fint tagentbord... Hmm, är det gjort av smält ost? Varför ha en mjukt tangentbort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hmm, är det gjort av smält ost? Varför ha en mjukt tangentbort? för att det är lyxigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hmm, är det gjort av smält ost? Varför ha en mjukt tangentbort? för att.....ja det är ju mjukt kanske går att rulla ihop så det tar mindre plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 fint tangentbord längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hmm, är det gjort av smält ost? Varför ha en mjukt tangentbort? Är det inte vattentätt också? Gör inget om man råkar välta sin cola eller om man vill skriva på datorn i badet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts