Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 damn lite högt bärget lär va 400 meter är la det officiela? =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 400 meter är la det officiela? =) jo men det skulle ju ta 15minuter o gå upp för berget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 lite mycke för att gå upp för 400 meter ändå... en kvart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 lite mycke för att gå upp för 400 meter ändå... en kvart hmm dom kanske har tänkt om man går upp på vägen.. den slingrar sig väll runt berget tror jag.. hoppas man kan klättra =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 man kan ju klättra på stegar så varför inte på berg? sen så kan man ju tänka sig att det är lite jobbigare att gå uppför än att gå rakt fram.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tror ni inte r* får problem med moraltanterna om dom nu har med djur. Dom har redan sagt att det kommer finnas djur. Dom som inte spelar och inte tycker om GTA och vad som finns i det ska bara skita stort sett i det! SÅna som fucking Jack -freakin'- Thompson!! Jävla nolla e han! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det stod att om man kan laga mat i den är oklart.. Naj! D stod att man KOMMER kunna laga mat i den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Naj! D stod att man KOMMER kunna laga mat i den! På den bilden med husbilen? Jag är ingen hejare på tyska men jag fick det till samma som babelfish fick det till that live-mobilely is one of the many new vehicles. whether you will also be able to cook therein, is still uncertain Redigerad 15 augusti, 2004 av fablenine Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ska det inte va smaken e som baken D ska va "smaken är som röver....brun" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 D ska va "smaken är som röver....brun" ööh va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Pedestrians will have relationships (holding hands. etc) Källa: http://www.gtasanandreas.net/news/index.php?vo=5 detta har jag läst i nån interview´med R* så de lär vara sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Dom har redan sagt att det kommer finnas djur. Dom som inte spelar och inte tycker om GTA och vad som finns i det ska bara skita stort sett i det! SÅna som fucking Jack -freakin'- Thompson!! Jävla nolla e han! det med djuren var FAKE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ööh va haha han försökte skämta.. om du inte fattade det? Men ja.. det ska vara smaken är som baken, men många säger som röven för det är kul. eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 det med djuren var FAKE va e din källa på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 va e din källa på det? tro inte jag kommer slösa min tid på att leta upp källan, men fake är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tro inte jag kommer slösa min tid på att leta upp källan, men fake är det dålig ursäkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Låter enligt mig som fake men kan mycket väl vara sant, är en sak falsk är oftast resten också falskt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tro inte jag kommer slösa min tid på att leta upp källan, men fake är det Hahaha, oj oj oj! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 And on a final note, there is a new print preview in the Official Playstation 2 Magazine UK, September issue (#50) in stores on the 14th of August. Adamcs was hesitant, but I have no problems with posting a short rundown of new information in that article! The map in the bottom left hand corner will be green. It will take 15 minutes to walk to the top of mount chilliad. There is wildlife in the woods. You can carve people up with the combine harvester. There are cars that look like a Rolls Royce. Missions have been carefully placed to eliminate too much unnecessary travel. Pedestrians will have relationships (holding hands. etc) www.gtasanandreas.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts