WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 The map in the bottom left hand corner will be green. It will take 15 minutes to walk to the top of mount chilliad. There is wildlife in the woods. You can carve people up with the combine harvester. There are cars that look like a Rolls Royce. Missions have been carefully placed to eliminate too much unnecessary travel. Pedestrians will have relationships (holding hands. etc) You can keep all of the clothes that you buy. This can be done by searching through your closet in the safe house. This also gives you the ability to mix and match different clothing. Källa: http://www.gtasanandreas.net/news/index.php?vo=5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Aaaaaaw shit!!!! Yes! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tror ni inte r* får problem med moraltanterna om dom nu har med djur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 As coolt att möta en björn is kogen Hoppas man kan äta djuren också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 As coolt att möta en björn is kogen Hoppas man kan äta djuren också haha lol du menar steka dom o äta dom?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 det är nog sant tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 haha lol du menar steka dom o äta dom?? Ja grilla dom över öppen eld när man e ute och kampar LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) det är nog sant tror jag haha !! Att äta dom menar du?? *Fniss* Redigerad 15 augusti, 2004 av the_yakuza_man91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 haha !! Att äta dom menar du?? *Fniss* Ja så att man blir mätt och glad och redo för att skjuta en annan björn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 The map in the bottom left hand corner will be green. menar dom att den kommer va så där dåligt detaljerad som i gta III...i gta III så är ju kartan gul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 menar dom att den kommer va så där dåligt detaljerad som i gta III...i gta III så är ju kartan gul nej jag tror faktiskt inte kartan kommer vara sämmre än i VC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Fan vad fett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 om de är sant så är jag ganska 100 på att den bli lika trist som gta3´s eftersom mappen är så stor ids dom väl knappast måla allt.... coolt de blir! Deerhunt: San andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 stog det inte att man ska kunna laga mat eller äta i husbilen, döda en björn sen stek den där hahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 stog det inte att man ska kunna laga mat eller äta i husbilen, döda en björn sen stek den där hahahaha Det stod att om man kan laga mat i den är oklart.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 damn lite högt bärget lär va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 sött som socker.... coolt att man kan kombinera egna kläder. Men Levis 501, Armani-kavaj och beanie kanske inte ser så coolt ut...... men vad vet jag smaken e som röven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hoppas att det är sant! men undrar om det är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 sött som socker.... coolt att man kan kombinera egna kläder. Men Levis 501, Armani-kavaj och beanie kanske inte ser så coolt ut...... men vad vet jag smaken e som röven stor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 sött som socker.... coolt att man kan kombinera egna kläder. Men Levis 501, Armani-kavaj och beanie kanske inte ser så coolt ut...... men vad vet jag smaken e som röven ska det inte va smaken e som baken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts