Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag vet inte vad det är jag ska göra en backup på,,,ska jag bara kopiera alla filer i GTA VC mappen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Vad menar du? Om du ska lägga in en ny bil ska du göra backup på original-bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 var ligger dem då?ska jag kopiera alla filerna till den bilen som jag ska ersätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Öppna gta3.img med IMG-Tool. Sök efter den bil du ska ersätta. Till exempel admiral.dff och admiral.txd. Exportera dem till en mapp där du vill ha dina backups. Sen, deleta admiral.dff och admiral.txd i gta3.img och adda sen den admiral.dff och .txd som du hade laddat ner. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Eller så kan du bara extracta allt från gta3.img till en mapp så slipper du tänka mer på backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag har laddat ner 2 st olika bilar men ingen av dem har någon txd eller dff fil!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 trolla fram dem?? ladda ner dom igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Då är det antagligen en vcm-bil. Då behöver du programmet VCM, som finns på GTAGaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts