skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Man brukar annars byta vapen rätt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ungefär som att klä ut sig till lejon och promenera runt i en bondgård. ett lejon i en bondgård=total massaker=bra att vara hårdrockare i GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Fan jag ska lätt göra en Adebisi. Om ni har sett den näst bästa tv-serien Oz (Sopranos är bäst). NÄST BÄSTA?! DEN BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA E DE JU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Jag fick en vision grabbar. Samuel l jackson pulp fiction någon? EDIT: nej den är inte bäst även om Oz är kantigare våldsamare och extremt kraftfullt. Så har den inte samma humor och coola karaktärer som sopranos. Redigerad 18 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag ska spara ut näshåren så att jag kan fläta dom och sätta i discopärlor...inte! det blir nog snoop-look eller tok-afro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Jag fick en vision grabbar. Samuel l jackson pulp fiction någon? EDIT: nej den är inte bäst även om Oz är kantigare våldsamare och extremt kraftfullt. Så har den inte samma humor och coola karaktärer som sopranos. Jag har inte sett Sopranos så mycket, men jag tycker helt klart att Oz är en av de bästa serierna som har gått på TV. Tyvärr så tycker jag inte att Oz fick den uppmärksamhet serien förtjänade. När jag började kolla, i våras, gick det vardagar vid midnatt. Min favoritkaraktär är Ryan O'Reilley (om inte Adebisi för hans mössa och sköna stil). I varje avsnitt är det ju nån som dör, det är ju typ bara tre personer som hänger med genom hela serien. Jag blev riktigt förvånad när Augustus Hill och Kareem Said dog. (Hoppas jag inte avslöjar nåt för folk som inte har tänkte se hela serien.) Redigerad 19 augusti, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 jag ska spara ut näshåren så att jag kan fläta dom och sätta i discopärlor... näh? du också?? va coolt!! Oz suger, budget serie... sopranos äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) näh? du också?? va coolt!! Oz suger, budget serie... sopranos äger! Oz suger väll inte klart Sopranos e mycket bättre. Föresten så har dom ungefär samma budget. men jag förstår vad du menar. EDIT: nå vad tyckte ni om min Pulp Fiction ide? Redigerad 19 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Lätt, jag älskar Samuel L. Jackssons rollfigur i den filmen, Jules. Han är verkligen stencool, och visst, det vore coolt att kunna ha hans kläder i SA. Om det inte finns med i spelet kommer det väl säkert en skin som tillåter det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ja ska va en Real street G å försöka se ut som en från hooden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Min CJ ska ha snaggat ner till och lite mer hår längre upp på huvudet och lite skägg. Eftersom att OGF's färg är grön ska han ha ett grönt basketlinne på sig, tillsammans med några bersa baggyjeans och colla dojor. En guldhalskedja till det och några tattos. Låter det bra? Sen ska jag ha en oseriös där CJ ser ut som Jabba the Hutt med affrofrilla och blå kostym. En där han är hippeaktig och är asspinkig, har inge tröja och några slitna byxor. Redigerad 15 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) "Jag ska göra ett vitt skin till min gubbe" FAN vad töntigt sagt Edit: Glömde sagt på slutet. Redigerad 14 september, 2004 av Krap_Nek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ska se ut som Zach De La Rocha, sångare i Rage Against The Machine.. Dreads och typ lite skägg... Sen ska man ha slitna cargos och en vit t-shirt ( eller Love Fist t-shirts om man kan skaffa det ) och ett par feta gummipjuck.. kan man ha keps och dreads samtidigt ska jag ha kepa Zach De La Rocha in action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag ska lätt se ut som en blandning mellan Bob "the beast" sapp och Jim carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ska ha Afro och försöka se så lite Hip-hop aktig ut som möjlgit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Det blir mycket street-casual stil blandat med överklass på ett slappt fast även stiligt sätt. Kostym (uppknäppt om möjligt), afro, halvslappa chinos, gympaskor och möjligtvis en keps som grädde på moset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ska ha så lite kläder som möjligt och ha afro och skägg gärna lite övervikgt också. och om det går... en hatt eller keps längst upp på afrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ska förhoppningsvis en svart kostym av äldre sort(sån som tommy har i MAFIA), cornrows, röd slips och en snygg hat med inte för lång utsvängning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 ja typ såna chinos som bilden där han snor en bil det skulle ju vara fett snyggt, men Love Fist T-shirt skulle äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 en vit t-shirt sen ett basketlinne över t-shirten, ett par jeans lite baggy, vita sneakers och en New Era keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts