Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag funderar på att försöka se ut som fabio också... undra om det finns en plastikklinik =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tommy Fido, jag diggar dig. Adebisi är min favoritkaraktär i Oz, han var fan kung innan han blev stabbad av Kareem (det avsnittet är föresten skitgrymt). Det vore ju kungligt om Rockstar valde att ta med karaktären Simon Adebisi i SA, bara typ som en biroll eller nåt. Annars finns det en annan snubbe i Oz som liknar en av karaktärerna i SA fett mycket (en snubbe i CJs crew). Det är den där snubben med mössan Johnny Post, som hänger med Adebisi, Jefferson Keene i början av serien. Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>. Ett tips: LÄS REGLERNA! Varning 1/5 on the way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) jag tänkte mig mer en inte tränad kropp men inte fet heller. converse skor, jeans (vanliga, inte något baggyskit och inge tajt heller) och en T-shirt... bara för Carl är gängmedlem och kriminel tänkter jag inte se ut som något ghetto slödder Redigerad 14 september, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nu när nyheten som säger att man kan mixa kläder har kommit så blir ju alternativen och möjligheterna ännu fler, så jämra kul det kommer bli! Ta en titt i garderoben varje morgon och se vad man ska ha på sig idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Nu när nyheten som säger att man kan mixa kläder har kommit så blir ju alternativen och möjligheterna ännu fler, så jämra kul det kommer bli! Ta en titt i garderoben varje morgon och se vad man ska ha på sig idag... ja håller med... fan jag kommer mixa allt jag hittar... man kan ju inte nu när man fått den infon att man kan mixa kläder gå runt i bra kläder... man ska ju se ful ut också Redigerad 15 augusti, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ett tips: LÄS REGLERNA! Varning 1/5 on the way! Borde inte varningar av detta slag motiveras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Borde inte varningar av detta slag motiveras? §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Borde inte varningar av detta slag motiveras? Motivering - Olagligt att snacka warez. Läs reglerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Warez: Olaglig fildelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag ska göra ett vitt skin till min gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ett tips: LÄS REGLERNA! Varning 1/5 on the way! Vad menar dom med Warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>. kanske detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Motivering - Olagligt att snacka warez. Läs reglerna... Jag förstod vid första svaret, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 så här fast andra tatueringar! så ska jag också se ut fast utan solhatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ska göra 3 profiler: 1. En seriös profil där min karaktör ser cool ut! Är visserligen bakifrån, men nåt i stil med denna frilla och skägg. Sånna eller sånna kläder. Några coola tattos också. 2. En fet typ som tror han är nåt. Affrofrilla och några "snygga" kläder. 3. En vegetarian med affro. Fattiga slitna kläder med rastaflätor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag förstod vid första svaret, tack! Oj, såg inte att han hade postat, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Tommy Fido, jag diggar dig. Adebisi är min favoritkaraktär i Oz, han var fan kung innan han blev stabbad av Kareem (det avsnittet är föresten skitgrymt). Det vore ju kungligt om Rockstar valde att ta med karaktären Simon Adebisi i SA, bara typ som en biroll eller nåt. Annars finns det en annan snubbe i Oz som liknar en av karaktärerna i SA fett mycket (en snubbe i CJs crew). Det är den där snubben med mössan Johnny Post, som hänger med Adebisi, Jefferson Keene i början av serien. Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>. Nej jag laddade inte ner det. Jag köpte dom tre första säsongerna och såg dom sista på 3an. Jag tror dom visar repriserna på ztv igår var avsnittet där ryan dödade kennan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag ska göra ett vitt skin till min gubbe Samma här, eller så laddar jag ner ditt Inte för jag har nått emot svartingar men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag ska lätt ha en normal vältränad kille.. med ett linne.. eller något dyl. .. eller så ska jag ha en normal tjock med en fet tröjja med huva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 min snubbe ska vara vältränad till max oxh med en "tight" t-shirt (vit). Han ska ha svarta byxor med ett vitt skärp. Han ska ha snaggat hår och två tatueringar på vardera arm + en i nacken. Hanska även ha vita strumpor och streetskor...och en "butterfly" (kniv i bakfickan och i handen ska han han en fet desert eagle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts