okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Är jag den ända som diggar Adebisi Adebisi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Adebisi? En snubbe i fängelseserien oz. Gillar inte honom speciellt men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Han e ju skit cool Även om tobias e bäst (eftersom jag själv heter det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 är det han som sitter i rullstolen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) är det han som sitter i rullstolen?? Nej muskelberget som våldtar schibetta och blir mördad av said. Vet du vem jag menar? Han i rullstol heter augustus(stavning)Hill Redigerad 15 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Detta är snubben: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag ska lätt ha jeans, svarta skor, kavaj, å växla mellan inbakad, afro och kortsnaggat =P (och ha en t shirt under kavajen såklart) =P kanske röd kavaj om det finns.. svarta jeans slitna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag ska göra en michael jacksson osså sen spara ut lång metalfrilla och sen göra egna nitarmbandskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tommy Fido, jag diggar dig. Adebisi är min favoritkaraktär i Oz, han var fan kung innan han blev stabbad av Kareem (det avsnittet är föresten skitgrymt). Det vore ju kungligt om Rockstar valde att ta med karaktären Simon Adebisi i SA, bara typ som en biroll eller nåt. Annars finns det en annan snubbe i Oz som liknar en av karaktärerna i SA fett mycket (en snubbe i CJs crew). Det är den där snubben med mössan Johnny Post, som hänger med Adebisi, Jefferson Keene i början av serien. Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tommy Fido, jag diggar dig. Adebisi är min favoritkaraktär i Oz, han var fan kung innan han blev stabbad av Kareem (det avsnittet är föresten skitgrymt). Det vore ju kungligt om Rockstar valde att ta med karaktären Simon Adebisi i SA, bara typ som en biroll eller nåt. Annars finns det en annan snubbe i Oz som liknar en av karaktärerna i SA fett mycket (en snubbe i CJs crew). Det är den där snubben med mössan Johnny Post, som hänger med Adebisi, Jefferson Keene i början av serien. Har du lyckats ladda ner Oz? Jag har bara fått ner de fyra första säsongerna, säsong fem, sex hittar jag ingenstans. Dem fanns förut på Suprnova.org men nu finns bara 1-3 där. Om nån lyckas hitta en Torrent-fil med med femte eller sjätte säsongen av Oz är det bara att posta den här eller mejla mig på adressen <polymorph_666@hotmail.com>. Liiite Warez eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men daaaaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ja ska göra allt för att få min att se ut som en hårdrockare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ja ska göra allt för att få min att se ut som en hårdrockare! Ungefär som att klä ut sig till lejon och promenera runt i en bondgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hårdrock suger blackmetal äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ändra på din attityd.. och var inte så fånig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ändra på din attityd.. och var inte så fånig! Jag? Griimn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men vem tror du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men vem tror du egentligen? Jag vet inte, varför tror du jag frågade egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GRIIMN SÅKLART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GRIIMN SÅKLART. Ok, tycker om dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts