Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Hur ska ni se utt i spelet? Själv ska jag göra värsta snoop dog. Redigerad 15 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Så här på ett ungefär. fast kanske anadra byxor Redigerad 15 augusti, 2004 av --JB-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 så här fast andra tatueringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Fast man måste ju testa och se ut så här oxå. så får han jobba hårt på gymet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) ... Redigerad 15 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ... Är det där en ny bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Är det där en ny bild! Nope, gammal! Den finns på GTASajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Den sista där när han sitter in the barbershop och ska klippa sig, sådan frisyr ska jag ha på biffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Den sista där när han sitter in the barbershop och ska klippa sig, sådan frisyr ska jag ha på biffen Joo, cornrows! Ska köra mycket med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Fan jag ska lätt göra en Adebisi. Om ni har sett den näst bästa tv-serien Oz (Sopranos är bäst). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag med, och så dom där kläderna som han har när han tar bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 JA Det enda som fattas är en schibetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag med, och så dom där kläderna som han har när han tar bilen. ...joo, ganska likt min egen så det känns "hemma", haha! Men jag kommer nog byta kläder ofta...till varje gänguppdrag blir det gängkläder, på fester blir det finkläder osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Om man tatuerar sig när man är smal, borde inte de utvidgas och bli sämre om man blir tjock eller megabiff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Om man tatuerar sig när man är smal, borde inte de utvidgas och bli sämre om man blir tjock eller megabiff? Tror inte dom tar med den "effekten", eftersom det kommer nog vara ganska lätt att bli tjock och smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Om man tatuerar sig när man är smal, borde inte de utvidgas och bli sämre om man blir tjock eller megabiff? Jao kanske det. Men det kommer det nog inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ... Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Är jag den ända som diggar Adebisi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts