Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 whats the dellio me e.t? den är väl inte det minsta sorglig? snarare tråkig... otroligt tråkig... nu ska jag gråta till nån film... cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Tycker Men of honor är väldigt bra och sorglig , iaf när huvudrollen..(vad han nu heter) kämpar nere i det iskalla vattnet för att få bli dykare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Titanic är sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Hmm, sorlig och sorlig... Har inte fattat det ordet än Nej men jag vet faktiskt inte. Jag tycker inte E.T är sorlig och inte Forrest Gump Hmm... Jag såg en film på TV för länge sedan, där en hund blev slagen av en björn. Sedan såg man hunden och den pep och hade inälvorna ute. Sedan sköt ägaren den. Det var sorligt, tänkte på min hund :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Braveheart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts