epix Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Dance in the Dark... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 L'a'tt att det 'a'r lejonkungen... Vet inte vad som h'a'nt, kan inte skriva a,a och o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 L'a'tt att det 'a'r lejonkungen... Vet inte vad som h'a'nt, kan inte skriva a,a och o sätt tangent bords inställningarna från eng till sve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Lejonkungen är sorglig fan finns typ ingen mer, kanske någon film med en sån där polis hund som dör sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Den gröna milen tycker jag är rätt sorglig, fast otroligt bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 E.T. tyckte ja va sorglig... :'( särskilt när han va sjuk o låg i badkaret (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 E.T. tyckte ja va sorglig... :'( särskilt när han va sjuk o låg i badkaret (:!!! Ja den är riktigtsorglig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 När jag tänker efter så är ju filmen Stalingrad ganska sorglig i slutet, när filmens lite sega sorgliga soundtrack spelas upp och alla Löjtnantens vänner har död och han bara sitter där och håller i Hans (namnet Hans alltså) döda kropp i snöstormen tills han är alldelles täckt av snö. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 När jag tänker efter så är ju filmen Stalingrad ganska sorglig i slutet, när filmens lite sega sorgliga soundtrack spelas upp och alla Löjtnantens vänner har död och han bara sitter där och håller i Hans (namnet Hans alltså) döda kropp i snöstormen tills han är alldelles täckt av snö. :'( Men din jävla spoilerbäver! Jag hade ju tänkt att se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nu förstår jag inte riktigt här. Forest Gump kunde ju varit sorglig men det går ju så bra för honom i nästan hela filmen att den inte är sorglig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 lätt the griin majl rätt sorgligt när han blir dödsdömd bara för att han e mörkhyad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonyby Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Seven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Seven Vad var det som var sorgligt med Seven? förutom möligen när han hittar huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det otroliga lilla miraklet "finch" eller vad han hette.. hans föräldrar hatar honom för att han är en dvärg och sånt.. och den enda vännen han hade var grannen brevid.. en dag när han skulle köra baseboll // finch altså då slog han till bollen med slagträd och träffade hans kompis mamma i huvudet så hon dog :'( alla hatade honom sen en gång när dom skulle åka till skolan på vintern.. så halkade skolbussenoch ramlade ner i ett hav eller sjö finch räddade alla men dog själv Ja har också sett den för ett par år sen. den var rätt så sorglig.... Andra sorgliga filmer är E.T. och Forrest Gump :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) forest gump(alla hans vänner dör), sista godfather-filmen(eller kanske alla GF filmer), the green mile (omg va sorgligt de va när snubben me musen dör! blev fan skitarg !), all around (när billy åker hem!) gillade slutet på donny barsco :'( Redigerad 30 augusti, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) the green mile (omg va sorgligt de va när snubben me musen dör! blev fan skitarg !) Jätteord på den :'( Gökboet är sorglig med :'( Redigerad 30 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Sorgligast är One Hour Photo... så jäkla vackert gjord, grymt skådespeleri och en så sorglig saga. Man kan inte undvika att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Boys in the hood... Jag grät faktiskt vid slutscenen. Enda filmen jag gråtit av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Sorgligast är One Hour Photo... så jäkla vackert gjord, grymt skådespeleri och en så sorglig saga. Man kan inte undvika att gråta. ehm ja gärt mer av ren smärta när jag såg den! Robbie Williams som alltid brukar spela sympatiska människor ( se "de döda poters sällskap") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Harry-potter.. Skojja Nämen Lejonkungen, E.T, osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts